Зміст:
Тахометр – це прилад, який використовується для вимірювання швидкості обертання двигуна. Для його роботи потрібен сигнал, який передається на пристрій для відображення швидкості обертання. Існують різні способи отримання сигналу тахометр.
Один із найбільш поширених способів отримання сигналу на тахометр – це використання датчика обертів двигуна. Датчик оборотів встановлюється на двигуні та реєструє кількість оборотів, передаючи цю інформацію на прилад тахометра. Датчик обертів може бути механічним або електронним залежно від типу двигуна.
Крім того, сигнал на тахометр можна отримувати за допомогою модуля керування двигуна (ЕБУ). ЕБУ контролює роботу двигуна та генерує сигнали, включаючи сигнал на тахометр. За допомогою спеціальних проводів сигнал з ЕБУ передається на прилад тахометра, де відображається швидкість обертання двигуна.
Деякі автомобілі можуть бути оснащені додатковими датчиками, які можуть надавати сигнал на тахометр. Наприклад, датчик розподільного валу може бути використаний для отримання інформації про швидкість обертання двигуна. Цей датчик вимірює положення розподільного валу та передає сигнал на тахометр.
Джерело сигналу | Опис |
---|---|
Котушка запалювання | Сигнал на тахометр може бути взятий із котушки запалювання автомобіля. |
Електронний блок керування двигуном | Сигнал на тахометр може бути взятий з електронного блоку керування двигуном автомобіля. |
Передній вал двигуна | Сигнал на тахометр може бути взятий із переднього валу двигуна автомобіля. |
Датчик швидкості | Сигнал на тахометр може бути взятий із датчика швидкості автомобіля. |
Звідки йде сигнал на тахометр?
На автомобілях із контактною системою запалювання тахометр бере цифровий сигнал із переривника-розподільника. На дизельних автомобілях аналоговий сигнал береться з обмотки генератора.
Куди підключити тахометр?
Багато тахометри забезпечені підсвічуванням циферблата. Її потрібно підключити до габаритних вогнів Вашого автомобіля, для цього знайдіть відповідну клему на замку запалювання.
Як працює тахометр у машині?
Їхній принцип роботи дуже простий – за допомогою тросика на мініатюрний електричний генератор передається обертання колінвалу автомобіля. Чим швидше обертався двигун, тим більше обертів ротор тахометра і, відповідно, генерував вищу напругу.
Як підключити тахометр до котушки запалювання?
Їх всього три: чорний провід тахометра, червоний і залежно від марки приладу провід будь-якого кольору: наприклад, жовтого. Перший, тобто чорний, слід підключити до кузова автомобіля, підключіть червоний до клеми на замку запалювання. Останній підключіть залежно від схеми запалювання.