Як додати швидко всіх передплатників

Зміст:

Як швидко зробити багато передплатників в інстаграмі?

Як отримати більше передплатників у Instagram

  1. Оптимізуйте ваш обліковий запис.
  2. Використовуйте правильні хештеги.
  3. Використовуйте календар вмісту.
  4. Використовуйте IGTV.
  5. Співпрацюйте з інфлюєнсерами.
  6. Просувайте вміст на інших платформах.
  7. Використовуйте маски AR.
  8. Спілкуйтесь.

Як швидко набрати 1000 передплатників в інстаграмі?

9 способів набрати першу 1000 передплатників

  1. Взаємопіар, спільні двигуни з іншими інстаграмниками. …
  2. Марафони в Інстаграмі. …
  3. Активність у великих блогерів. …
  4. Реклама у блогерів. …
  5. Таргетована реклама. …
  6. Reels. …
  7. Інші джерела. …
  8. Інші соціальні мережі.

Як передплатити всіх передплатників в інстаграмі?

Instagram вважає всі ваші контакти, друзів на Facebook, у ВК і т. д. Вам потрібно лише в кожному розділі натиснути «Підписатися на всіх». Усього кілька кліків, і ви будете підписані на всіх знайомих.

instaguru
Як додати всіх передплатників у друзі ВКонтакте відразу: методи прийняти всі заявки вручну або за допомогою сервісів

Як додати всіх передплатників у друзі одним кліком? ⁠ ⁠

Дякую Томському пивзаводу, що незважаючи ні на що, продовжує наливати пиво у пляшки 0.5л!

Колишній паспортний стіл⁠ ⁠

На тижні була у колишньому паспортному столі, який зараз називається відділ міграційного обліку. Хм. Вже багато про що говорить.
але процес. Заходимо з сином 18 років, пишемо бланки, повз проходить майор, або кеп, не доглядалася, і, по ходу справи, питає, хто стоїть, і за чим, і рулить їх по кабінетах. За нами йде пара, покрита дама, по самі очі, і її супутник із бородою і без вусів. І цей чол у погонах питає їх, мовляв, а ви навіщо тут?
і вони починають удвох говорити тільки два слова: -паспорт і заявлеєєння))) і більше нічого.
мій герой запитав у них 4 рази, що паспорт, і що заявлення?
Йому не пояснили.бо не але)
І тоді, цей лукум моєї душі як голосно сказав на весь коридор: "Я вас не розумію! А хто вас ще повинен зрозуміти? Ви цією мовою не зможете прийняти ПРИСЯГУ, адже ви громадянство приймаєте. Ідіть, навчайте російську мову! Господи, хто ти мій герой, м. Челябінськ, рибонько моя, дай Бог тобі і твоїй сім'ї всіх благ😘

Тупі під..раси⁠ ⁠

Позавчора я стояв на перехресті і чекав коли переді мною зроблять поворот два автомобілі.
Позаду з музикою і на куражі летів п'яний виродок на пріорі. На швидкості близько 70-80 км/год він вперся в мене і останнє, що я встиг, це вивернути кермо у бік узбіччя, коли зрозумів, що удару не уникнути. Благо дистанція між мною і попереду машинами, що стоять, була гарною а в момент зіткнення вони рушили, що врятувало мене від зіткнення ще й з ними.
Я якимось чином зміг вирулити і залишитися на узбіччі, а мій новий знайомий продовжив свій рух, вилетівши на зустрічку, в кювет, у дерева.
Усі цілі, живі. Гальмового шляху цього товариша немає. А ще, як з'ясувалося, у нього немає страховки та мізків.
Ну доля.
З кущів виліз заплаканий водій пріори і пускаючи соплі зі слинами почав благати мене не викликати ДПС.
Я ненавиджу трусів, сикунів і ганчірок. П'яний, тупий виродок якого зовсім не шкода. Мамою присягався, що все віддасть, зробить. От тільки б ДПС не викликати. Але на обличчі у нього ніби написано величезними літерами: "не дієздатний підор".
Отримавши кілька коректних відмов це чмо пішло дзвонити на допомогу. Приїхав його братик і почав наїжджати на мене. Тут і наше чмо червонооке підтяглося.І ось ці два брати акробата (один хуй, інший – лопата) починають вже переходити межу обіцяючи мене побити і знайти мене (це при співробітниках ДПС). За те, що вони зі мною ПО ЛЮДСЬКО намагаються домовитися, а я зсучений і не порядний, викликав ментів.
Приїжджають якісь баби з дітьми і починається сімейна рада у кущах, поки я даю пояснення.
Підсумок: мені розбили машину і тепер хоч ти її чини, хоч ремонтуй вона бита і бита "добре". Винуватець ДТП без страховки, без грошей, без мізків та без яєць. Суди проходили, знаємо, що з таких як з гуски вода. У нього як у латиша: хуй та душа.
Я не пив місяць, зрештою випив увечері, щоб зняти стрес і не влаштувати каральну акцію цьому козлу. На роботу пішки. Та взагалі пішки скрізь. Як бути з тренуваннями я не знаю (не встигну після роботи). А займаюсь боксом. Тиждень пропустив – злив.
Тепер треба позиватися до них, машину, напевно продавати. Але що купити? Знову кредит, та ще й на вживаному авто? Моя тура була куплена мною новою. Та й після суду з цього гусака навряд чи щось матимеш.
Коротше ділюся прикростями.
І важливо, друзі, обов'язково пристібатися. Мене дуже врятував пристебнутий ремінь і в результаті аварії я лише трохи шию пошкодив при відкиданні голови вперед і назад.

Як отримати більше передплатників у Instagram

Вирощувати Instagram-акаунт – справа непроста. Для підтримки активності та залучення аудиторії, недостатньо просто іноді щось публікувати. Графік публікації має бути регулярним, однак, це вимагає великих додавань сил і часу.

Процес зростання облікового запису займає час і помітні результати приходять не відразу.Це одна з головних причин складності процесу зростання — чим більше постів отримали холодний прийом, тим більш виснажливими і марними здаються спроби просування.

Для того, щоб дійсно виростити обліковий запис в Instagram, необхідно визначитися з цілями, створити план просування, вивчити конкурентів, щоб визначити, чи потрібен вам Instagram як платформа, і якщо так, то як саме її використовувати.

Якщо ви зробили все, що зазначено вище, настав час приступати до наступного кроку — збільшення аудиторії.

У цій інструкції ви знайдете 14 способів збільшення кількості передплатників.

Загалом, ось що вам потрібно робити в 2023 для того, щоб збільшити кількість передплатників у Instagram:

  1. Оптимізуйте ваш обліковий запис.
  2. Використовуйте правильні хештеги.
  3. Використовуйте календар вмісту.
  4. Використовуйте IGTV.
  5. Співпрацюйте з інфлюєнсерами.
  6. Просувайте вміст на інших платформах.
  7. Використовуйте маски AR.
  8. Спілкуйтесь.
  9. Напишіть докладні описи постів.
  10. Створіть власну естетику облікового запису.
  11. Використовуйте розташування.
  12. Публікуйте контент у правильний час.
  13. Зверніться до аудиторії ваших конкурентів.
  14. Будьте креативнішими при створенні контенту.

Тепер давайте подивимося на способи збільшити кількість передплатників у Instagram у 2020 році та наступних.

Оптимізуйте свій Instagram-акаунт

Instagram це соціальна мережа, але хто сказав, що в ній не стане в нагоді SEO-оптимізація? Насправді, коли ви використовуєте оптимізаційні навички для вашого профілю в Instagram, шансів бути виявленим потенційними клієнтами у вас набагато більше.

Для того, щоб оптимізувати Instagram-акаунт, вам необхідно звернути увагу на ім'я користувача, хештеги та локаційні позначки, ключові слова в описі профілю та постів, а також функцію альтернативного тексту.

Приклад Instagram-акаунту

Почнемо з назви облікового запису. Ім'я користувача має бути коротким, легко читати і запам'ятовуватися. Рекомендується використовувати одне з основних ключових слів для бізнесу, наприклад @flowers_moscow або назва бренду.

Уникайте використання нерелевантних символів та чисел у імені користувача. Потенційним клієнтам можливо важко зрозуміти, що під ними мається на увазі.

Намагайтеся створити таке ім'я користувача, щоб воно звучало як запит вашого рядового клієнта.

Хештегі, розташування, описи постів — те, про що ми докладніше поговоримо трохи нижче, а зараз давайте дізнаємося більше про інформацію в профілі.

Опис у шапці профілю Instagram-акаунта – відмінне місце для розміщення ключових слів, релевантних вашій діяльності. Не вказуйте надто велику кількість хештегів, тільки найважливіші.

Якщо ви правильно оптимізуєте інформацію у профілі, ваш профіль з'явиться у перших результатах пошуку.

Не багато користувачів Instagram знають про зручну SEO-функцію, яка є в Instagram – Alt Text. Спочатку ця функція була створена для того, щоб дати можливість людям з вадами зору проглядати контент в Instagram. Маркетологи тепер використовують її для оптимізації.

Функція Alt Text

Щоб знайти цю опцію, створіть нову публікацію та прокрутіть вниз на сторінці з полем опису посту. У нижній частині сторінки ви побачите Додаткові налаштування. Відкрийте їх і перейдіть сторінку вниз, поки не знайдете Альтернативний текст. Натисніть і створіть короткий опис того, що знаходиться на вашому зображенні.

Наступного разу, коли хтось шукатиме схожий контент у Instagram, вони побачать вашу посаду в результатах.

Також не варто забувати про важливість публікації чітких зображень у високій якості, щоб алгоритму Instagram було простіше визначити зображене. Від цього може залежати те, з якою ймовірністю та частотою Instagram пропонуватиме ваш контент у схожих постах.

Використовуйте правильні хештеги

Дуже важливо використовувати хештеги, які стосуються сфери вашого бізнесу. У соціальних мережах хештеги використовуються як пошукові запити, тому необхідно подбати про те, щоб за їх допомогою вас було легко знайти потенційному покупцю.

Якщо ви будете використовувати хештеги, які не мають відношення до вашої діяльності і зображеного на фото в постах, це навряд чи принесе плоди.

Щоб контент відповідав тому, що люди очікують побачити за тим чи іншим ключовим словом, необхідно уважно підбирати правильні хештеги для своїх постів.

Перевірте, які хештеги використовують ваші конкуренти та інші облікові записи зі схожим контентом. Не вибирайте найпопулярніші теги. Хештеги, якими відмічено більш ніж 100 000 постів, марні для вашого зростання, адже під ними контент потоне у величезній кількості чужих публікацій.

Перш ніж вибрати конкретні хештеги для постів, проведіть невелике дослідження. Combin Growth допоможе вам знайти саме ті хештеги, які підходять для вашого бізнесу. За допомогою Combin Growth ви також зможете дізнатися, які хештеги використовують ваші конкуренти.

Щоб допомогти іншим знаходити і ділитися контентом користувача, створіть хештег бренду. Навколо нього ви зможете зібрати лояльну спільноту та допомогти новим клієнтам з легкістю знаходити відгуки на ваші продукти чи послуги.

Остерігайтеся використання ключових слів, які були заблоковані або приховані платформою.Якщо ви включите один з таких тегів у свою публікацію, ваш обліковий запис може отримати тіньовий бан.

Використовуйте контент-календар

Щоб залучити більше передплатників, необхідно створити зрозумілий і привабливий профіль, що, звичайно, не може бути досягнуто за один день. Найкращий спосіб переконатися в тому, що кожен ваш пост створює приємну естетичну картину — дотримуватись регулярного графіка публікації та планувати пости за допомогою календаря контенту.

Контент-план дозволить вам створити естетично та тематично цілісну картину про те, чим займається ваш бренд, і контролювати що, коли і з яким підписом з'явиться у Instagram.

Такий календар особливо корисний тим, хто працює з великою кількістю контенту і потребує його структурування. Планування публікації постів у Instagram дозволяє створити власну контент-стратегію та витрачати менше часу на створення наповнення для профілю. За допомогою контент-календаря ви можете запланувати пости на місяць, витративши на це лише 30 хвилин!

Створити контент-план можна з Combin Scheduler, безкоштовним планувальником контенту для Instagram. З його допомогою ви можете створити оптимізовані описи для постів, згруповувати хештеги, керувати поточними конкурсами та іншими Instagram-кампаніями за дні, тижні та цілі місяці до їх початку.

Combin Scheduler

Для досягнення ваших бізнес-цілей постіть контент в Instagram якнайчастіше і підтримуйте однакову частоту публікації. Не існує ідеальної частоти або ідеально відповідного часу для публікації, але ви можете знайти відповідні варіанти при експриментуванні з різними підходами.

Використовуйте IG TV

IGTV чи Instagram TV існує вже не перший день, проте все ще дуже рідко використовується брендами та блогерами.Цей формат не зникне з платформи в найближчому майбутньому, оскільки він продовжує розвиватися. Наприклад, серед інших змін Instagram додав монетизацію для авторів відео-серій на IGTV.

Люди люблять дивитися відео. Вони цікаві та їх набагато простіше сприймати, ніж текстовий контент. То чому б не спробувати почати знімати відео для Instagram? Особливо зараз, коли IGTV має спеціальну вкладку на сторінці Цікаве (Explore), завдяки якій користувачі можуть знайти ваш контент, просто переглядаючи інші ролики.

Якщо ви хочете вивести свій Instagram-контент на новий рівень, створіть серію відео-епізодів на IGTV, щоб передплатники з нетерпінням чекали на нові відео, ніби дивлячись серіал на Netflix.

Використовуйте інфлюєнсер-маркетинг

Інфлюєнсер-маркетинг був найпопулярнішим трендом протягом кількох останніх років. І не дарма — його потенціал неодноразово був доведений, а розвиток не припиняється до цього дня, покриваючи все більше різних соціальних груп, до яких бренди можуть звернутися через блогерів.

Крім того, інфлюєнсер-маркетинг доступний для брендів з різним бюджетом. Наприклад, мікро-інфлюєнсери працюють з невеликою залученою аудиторією, тому пропонують свої послуги за доступними цінами. Відповідний блогер може знайтися для кожного бізнесу, незалежно від напрямку та можливостей.

Але перш ніж звернутися до інфлюенсерів, вам необхідно провести невелике розслідування щодо того, який контент вони зазвичай створюють, які показники збираються і як спілкуються з аудиторією.

Ви повинні переконатися, що вибрані блогери дійсно релевантні і корисні вашому напрямку бізнесу, близькі до цілей і цінностей бренду, цікаві для вашої аудиторії.

Неправильний вибір блогера для просування вашого бренду може звернутися до низьких показників охоплення та зростання аудиторії, за які ви заплатили чималі гроші. Щоб правильно підібрати інфлюєнсера для вашого бренду в Instagram, використовуйте Combin Growth.

Просувайте на кількох платформах одночасно

Якщо ви активні не тільки в Instagram, не соромтеся використовувати інші соцмережі та платформи як канали для зв'язку та зростання кількості передплатників.

Будь це YouTube-канал, обліковий запис TikTok, блог на Medium, email-розсилка або просто власний сайт, не втрачайте можливості розповісти про нього своєї Instagram-аудиторії.

Для того, щоб залучити відвідувачів сайту до вашого облікового запису в Instagram, вбудуйте сітку постів у дизайн сайту або хоча б додайте відповідні кнопки для всіх ваших облікових записів у соцмережах.

Не забудьте вказати посилання на ваш бізнес-аккаунт в описі профілю особистого Instagram-акаунту. Таким чином ваш бренд буде виглядати солідніше і викликати більше довіри, оскільки за ним знаходиться реальна людина, яка не боїться показати себе.

Використовуйте AR-маски

AR-маски (AR =Augmented Reality) та фільтри це ще один із популярних трендів у соціальних мережах, який залишиться з нами надовго. З того часу, як Instagram зробив створення та використання масок доступним як для брендів і блогерів, так і звичайних користувачів, вони стали незамінною частиною платформи.

Бренди можуть створювати власні AR-маски, в яких об'єктом може бути не тільки особа, але і продукти брендів. Маски швидко набирають віральної популярності, тому навіть невідомий бренд може набрати значну аудиторію завдяки їм.

Все, що вам потрібно, це трохи вільного часу та базові навички володіння Spark AR Studio від Facebook. Серед користувачів вже є такі бренди як ASOS, Kylie Cosmetics, Gucci Beauty та Adidas.

Спілкуйтесь

Хоча порада бути більш відкритою до спілкування в Instagram може здатися тривіальною і очевидною, насправді багато брендів йому не слідують. Відкритість до спілкування має на увазі не лише відповіді на запитання в коментарях, але також діалог з аудиторією через описи постів та особисті повідомлення, публікація історій з питаннями та опитуваннями, створення конкурсів тощо.

Звичайно, коментування постів кожного з ваших передплатників може забирати багато сил і часу, особливо якщо ваша аудиторія активно зростає. Проте це один з ефективних способів набрати кілька сотень передплатників на початку просування.

Оскільки залишати безліч коментарів вручну вкрай час витратно, Combin Growth допоможе вам зробити це автоматично. За допомогою цієї програми ви можете залишати багато коментарів одночасно всього за пару кліків.

Безліч коментарів

Невелика кількість сил та часу, приділених на початку шляху, допоможуть виростити лояльну спільноту навколо вашого бренду.

Пишіть довші опис

Не тільки візуальний контент править в Instagram. Хоча якість зображень і відео так само важлива, як і раніше, крім них користувачі платформи люблять інформативні довгі підписи під постами, які розкривають історію або ідею знімка.

Більш довгі описи постів дозволяють вам бути відкритими з аудиторією, детально описати місію бренду, ідеї та цінності. Хоча такі описи вимагають вкладень часу та сил, все витрачене має великий шанс окупитись у кілька разів.Не забувайте вносити більше деталей та структурувати описи постів у Instagram, щоб привернути увагу та завоювати довіру вашої аудиторії.

Діліться своїми думками та ідеями з передплатниками, запитуйте їхню думку, залучайте до дискусії. Це допоможе зміцнити ваш зв'язок з аудиторією та залучити нових передплатників.

Створіть власну естетику облікового запису

Хоча Instagram вже не так сфокусований на візуальному контенті, як це було при його первісній появі, привабливий вигляд ще не псував жодного облікового запису. Навпаки, чим органічніший і ціліший естетичний образ у вашого профілю в Instagram, тим більше відвідувачів і передплатників він привабить.

Користувачам зазвичай потрібна лише пара секунд для того, щоб визначитися з тим, чи хочуть вони підписатися на ваш обліковий запис чи ні. Чим більш цілісна естетика вашого облікового запису, тим більша можливість отримати нових передплатників.

Але вам абсолютно необов'язково бути професійним дизайнером, щоб створити гарний обліковий запис у Instagram. Все, що вам потрібно, це вибрати відповідну колірну гаму та підтримувати поєднання кольорів у своєму профілі.

У безкоштовному Combin Scheduler ви можете переглядати прев'ю сітки запланованих постів, щоб побачити, як нові пости виглядають один з одним і в поєднанні з вже існуючими публікаціями.

попередній перегляд сітки постів

Якщо вам здасться, що якийсь із постів вибивається із загальної естетики, ви з легкістю можете перемістити або видалити його, оцінити як майбутні пости виглядають без нього.

Використовуйте розташування

Якщо такі географічні дані як вулиця, місто чи країна мають велике значення для вашого бізнесу, ми настійно рекомендуємо відзначати розташування у своїх публікаціях. Це допоможе залучити більше локальних передплатників та клієнтів.

Однак і тим, хто пропонує послуги та продукти міжнародно, не варто проходити повз функцію позначки розташування. Навпаки, їм рекомендується періодично відзначати різні локації в Instagram-постах, щоб залучати потенційних клієнтів з кількох районів, міст і країн одночасно. Ви також можете спробувати створити власну локацію з ім'ям, що запам'ятовується, і відзначати в постах її.

Публікуйте пости у правильний час

Коли ви тільки починаєте просувати обліковий запис в Instagram, ви ще не знаєте, в які години краще публікувати пости. Зазвичай початківці постять інтуїтивно, покладаючись на припущення про те, коли їхня аудиторія найактивніша.

А от коли ви вже набрали передплатників, з'являється можливість скористатися статистикою платформи. Для того, щоб отримати доступ до статистики облікового запису, необхідно перевести його з Бізнес-акаунта до облікового запису Автора.

Статистика аудиторії

Якщо ви знаєте, коли ваша аудиторія активна, ви також можете припустити години активності таргетованої аудиторії, яка на вас ще не підписана. Якщо передплатники активно взаємодіють із вашою публікацією, високі шанси опинитися на сторінці Цікаве(Explore) у Instagram та привернути увагу нових потенційних передплатників.

Що стосується частоти постінгу, все залежить від вас. Деякі бренди публікують пости тричі на день, деякі по три рази на тиждень.

І хоча все індивідуально, деякі загальні рекомендації щодо кращого часу для публікації існують для всіх.

Якщо у вашій аудиторії великий розкид з географії та способу життя, то доведеться звикнути до необхідності бути активним на платформі навіть коли вам це незручно.Для того, щоб мати можливість бути онлайн 24/7, потрібно скористатися одним із планувальників контенту, наприклад, безкоштовним Combin Scheduler.

Захопіть аудиторію ваших конкурентів

Якщо не знаєте, з чого почати, зверніться до аудиторії ваших конкурентів. Знайдіть в Instagram облікові записи брендів, які займаються такою ж діяльністю, що і ви. Передплатники таких облікових записів — ваші потенційні клієнти, тому не втрачайте можливості привернути їхню увагу.

Це набагато простіше зробити з Combin Growth. За допомогою цієї програми ви можете не тільки знаходити облікові записи клієнтів конкурентів, але також визначати найбільш активні з них і звертати їх увагу на себе.

Залишаючи лайки та коментарі під постами користувачів, пам'ятайте, що не можна занадто агресивно рекламувати свої послуги. Намагайтеся залишати такі питання та коментарі, завдяки яким ймовірно початок діалогу, а можливо навіть співпраці.

Більше креативу!

Для того, щоб залучати безліч нових передплатників, підтримувати їхню чисельність та увагу, необхідно завжди підтримувати інтерес. Експериментуйте з різними видами контенту та можливостями, що пропонуються на Instagram – звичайні пости, пости-каруселі, відео, історії, IGTV, живі трансляції, розіграші, конкурси тощо.

Не забувайте використовувати хайлайти ("Актуальне") для закріплення всієї корисної інформації в одному зручному для передплатників місці.

Не бійтеся розпочати діалог із аудиторією. Ставте запитання про те, який контент передплатники хотіли б бачити від вас — історія про появу бренду, гід каталогу продуктів чи живу трансляцію з відповідями на запитання.

Не бійтеся запитувати думки користувачів про ваші послуги чи продукти.Створіть хештег для вашого бренду та попросіть клієнтів відзначати їм публікації з відгуками. Таким чином ви заодно зможете збирати цифрову галерею контенту користувача (user generated content).

Аналізуйте показники активності та залученості за допомогою даних із Instagram. Це допоможе визначити який контент "вистрілив", а який не знайшов широкого відгуку.

Як збільшити аудиторію в Instagram: Що не можна робити

  • Не купуйте передплатників, лайки та коментарі.
  • Не дозволяйте нерівним акаунтам стежити за вами. Регулярно перевіряйте вкладку з передплатниками, там не повинно бути облікових записів, схожих на ботів.
  • Не співпрацюйте з нерелевантними інфлюєнсерами та блогерами.
  • Не вступайте до груп та чатів для збільшення показників взаємодії. Алгоритм Instagram швидко розпізнає підозрілу активність.
  • Не створюйте надто багато конкурсів, не пропонуйте тривіальних призів, таких як iPhone, автомобіль і т.д. Найкраще розіграти щось, що має відношення до вашого бренду.
  • Не спамайте коментарями, постами чи повідомленнями в директ.

Ми використовуємо cookie-файли з метою підвищення зручності та ефективності роботи сайту. Продовжуючи перегляд сайту, Ви погоджуєтесь на використання cookie-файлів. Дізнатися більше.

Почніть збільшувати передплатників з Combin сьогодні

Combin Growth доступний лише для Mac, Windows та Linux. Поставте нагадування, щоб не забути завантажити програму пізніше!

Натискаючи кнопку Спробувати безкоштовно Ви погоджуєтесь з нашою Політикою конфіденційності.

Програма підтримується на Windows 8 і новіші, Mac OS 10.13 і новіші, і Ubuntu 18.04 і новіші версії (лише 64-bit).

Related Post

Інгредієнти для сироробстваІнгредієнти для сироробства

Як робити закваску для сиру? Як приготувати сир в йогуртниці Налийте молоко в чашу йогуртниці і додайте закваску. Температура молока повинна бути +42°С. … Увімкніть йогуртницю. … Отримане в результаті

Посадка тюльпанів коли та як посадитиПосадка тюльпанів коли та як посадити

Для вкорінення тюльпанам потрібно 3-4 тижні, тому оптимальним часом для посадки вважається період із середини вересня до кінця жовтня. Якщо земля не промерзла, посадити цибулини можна навіть у грудні, але

Як зробити стресЯк зробити стрес

Як отримати стрес? зміна місця проживання чи роботи, монотонний вид діяльності, розлучення, смерть близької людини; інформаційна перевантаженість; відсутність відпочинку достатнього на відновлення психіки; психоемоційна напруженість, спричинена ризиком, цейтнотом, підвищеним навантаженням,