Стійка стабілізатора пластик чи метал що краще

Які кращі стійки стабілізатора?

Рейтинг стійок стабілізатора

  • DELPHI. 4.27. 22 відгуки -1 голос …
  • RUVILLE. 4.26. 23 відгуки -3 голоси …
  • AMD. 4.25. 14 відгуків -3 голоси …
  • GMB. 4.17. 29 відгуків -12 голосів …
  • PILENGA. 4.14. 30 відгуків -15 голосів …
  • FENOX. 4.04. 29 відгуків -25 голосів …
  • Febest. 4.00. 45 відгуків -30 голосів …
  • Дельта.

Скільки у середньому ходять стійки стабілізатора?

Скільки ходять стійки стабілізатора – залежить від моделі автомобіля та умов експлуатації: У середньому потяги служать від 50 до 150 тис. км пробігу. В окремих ситуаціях комплектуючі можуть витримати 200 тис.

Чи можна ставити стійки стабілізатора різних виробників?

Установка на одну вісь автомобіля амортизаторів різних виробників (або з різними характеристиками) настійно не рекомендується, т. К. Налаштування демпфування у амортизаторів різних виробників можуть відрізнятися, що негативно позначиться на безпеці поведінки автомобіля при подальшій експлуатації.

Тяги стабілізатора: алюміній чи пластик?

Тяга (або стійка) стабілізатора – елемент підвіски, що з'єднує стабілізатор поперечної стійкості з кузовом або елементом підвіски. Тяги стабілізатора найчастіше виконуються у вигляді прямих прутків з гумометалевими або кульовими шарнірами на кінцях. Однак у деяких випадках тягу неможливо зробити прямою – необхідно надати їй складного профілю та використовувати незвичайний матеріал. Про таке нестандартне вирішення та пов'язані з ним проблеми ми сьогодні й поговоримо.

Розглянемо як приклад тяги заднього стабілізатора, що використовували Subaru на деяких моделях в дев'яності і нульові роки. Для підвіски повнопривідних Impreza, Forester та Legacy японським інженерам довелося застосувати тяги хитромудрої, підковоподібної форми.

Як бачимо, така форма тяги була зумовлена ​​особливостями компонування підвіски. Корпус тяги буквально оточує один із поперечних важелів і дозволяє використовувати стабілізатор із меншим плечем для досягнення потрібної керованості. Можна довго сперечатися про доцільність такого рішення, оскільки на пізніших Subaru стабілізатор набув звичної прямої форми. Проте власники класичних моделей змушені миритися з таким рішенням.

Дебют пластмасової підвіски

Чому саме миритись? Вся справа в тому, що на всіх «цивільних» версіях Subaru згадана тяга стабілізатора була виготовлена ​​із пластику. Для надання пластику необхідної жорсткості та міцності деталь отримала ребра жорсткості та пристойну товщину.

В ході експериментів з пластиком інженери Subaru вирішили розширити його застосування, внаслідок чого Impreza першого покоління отримала пластикові тяги і для переднього стабілізатора, щоправда, більш простої, прямої форми.

На жаль, те, що нормально працювало в Японії, відмовилося служити в Росії: пластиковий корпус тяги при експлуатації в нашій країні демонстрував дуже скромний ресурс, особливо сильний вплив мала холодна зима. Крім того, ця пластикова тяга мала цікаву особливість, яку підтвердять багато «субаристів» – у міру зносу гумових втулок і появи люфтів стукіт, характерний для металевих тяг, у пластикових тягах Subaru не з'являється.З одного боку, це береже нерви власника, проте з іншого, діагностувати зношування тяг стабілізатора можна тільки по керованості автомобіля або загнавши авто на підйомник.

Альтернатива пластику

Пластиковий оригінал був не до душі багатьом господарям Subaru, тому на ринку досить швидко з'явилися різні «кастомні» тяги, виготовлені з металу та орієнтовані на спортивну експлуатацію. Масовий сектор довгий час задовольнявся пластмасою, поки компанія Febest однією з перших не запропонувала альтернативу.

Розглянувши різні варіанти, інженери Febest спроектували алюмінієві потяги для Subaru. Цей метал забезпечує відразу кілька переваг – збільшення жорсткості та міцності, а також зниження маси. Як за розрахунками, так і за практичної експлуатації було виявлено дворазове збільшення ресурсу тяги при переході з пластику на алюміній. Як побічний позитивний ефект варто згадати деяке поліпшення керованості за рахунок підвищення жорсткості тяги з металу. Такі алюмінієві тяги як альтернативу пластику Febest пропонує як для задньої (арт. 0823-003AL), так передньої (арт. 0823-20AL) підвіски Subaru Impreza, Forester та Legacy.

Разом з тим, для тих, хто сумнівається в алюмінії або хоче зберегти повністю оригінальний вид підвіски Subaru, Febest також виробляє пластикові тяги стабілізатора c арт. 0823-003 і 0823-20A (задня та передня відповідно).

До речі, автомобілі Subaru – не єдині власники пластикових тяг стабілізатора хитромудрої форми.Крім японців до подібної конструкції зверталися, наприклад, інженери з Інгольштадта, які оснащували дугоподібними пластиковими тягами стабілізатора повнопривідні Audi A6 у кузові С6. При цьому для тяг переднього стабілізатора німці відразу в оригіналі застосували алюміній, а задні тяги були виконані саме з пластику. Чи варто говорити, що їхній ресурс також залишає бажати кращого. Як альтернатива Febest пропонує алюмінієву версію (арт. 1723-4F5ALR). За традицією, «Світловий» пластик також доступний (арт. 1723-4F5R).

Жорсткий, міцний та надійний алюміній або закладений інженерами-розробниками автомобіля пластик – Febest робить обидва варіанти, вибір за вами!

Related Post

Що таке сенільна катаракта?Що таке сенільна катаракта?

Вікова катаракта (стареча, сенільна) є найпоширенішою серед усіх видів катаракти, а також серед інших офтальмологічних захворювань у літньому віці. Помутніння кришталика через природне старіння організму починається вже у віці 40-45

Чому в огірків не ростуть зав’язі в теплиці?Чому в огірків не ростуть зав’язі в теплиці?

Чому немає зав'язі на огірках Серед причин можуть бути: Якщо рослина перебуває у фазі активного зростання, ще молода. Через нестачу тепла та вологи. Якщо огірки вирощують на затіненій ділянці. Чому