Що краще бафери чи проставки поставити

Як впливають проставки на ходову?

ПРОСТАВКИ НАДІЇ До таких можна віднести прискорене зношування деталей та механізмів підвіски, погіршення керованості. Ті, хто перевірив подібну маніпуляцію, скаржаться також на «валкість» у поворотах, вібрації, жорсткішу роботу ходової, збільшення витрат на обслуговування… І все заради якихось трьох сантиметрів.

Навіщо ставлять Бафери?

Автомобільний бафер (Міжвиткові проставки) – це спеціальний еластичний вкладиш, який розташовується між витками пружини, що амортизує, в підвісці. Під час пересування по нерівному покриттю або бездоріжжю він гасить удари, що йдуть від коліс, і після деформації приймає колишню форму. Збережена копія

Що краще поставити посилені пружини чи проставки?

Що до пружин посиленим, що до проставок – однаково – потрібно підбирати стійки і подовжувати відбійники. Інакше – швидка смерть аморту від роботи у позаштатних умовах гарантована у будь-якому випадку. Але, якщо питання стоїть не просто про підйом, а й про збільшення ходу підвіски – краще ставити посилені пружини.

Drive2
Баффери VS проставки: у чому відмінність і що краще? – MRoad на DRIVE2

Баффери VS проставки: у чому відмінність і що краще?

Збільшення дорожнього просвіту – бажана мета вітчизняних автовласників. Чим більше просвіт чи кліренс, тим краще прохідність автомобіля на ґрунтових дорогах, що завжди актуально для Росії. Поряд із такими витратними способами, як установка пневмопідвіски та купівля нових пружин зі збільшеною кількістю витків, існують більш бюджетні властивості, як проставки в амортизаційну стійку та міжвіткові подушки – баффери. Часто їх плутають між собою, але це дві різні речі.

Що таке проставки для збільшення дорожнього просвіту?

Це пристосування для встановлення між кузовом та пружиною на передній осі, і між пружиною та настановною чашею кузова на задній осі.. Вони є фігурними пластиковими, поліуретановими або металевими деталями з центральним і декількома монтажними отворами. Проставки виготовляються під конкретну модель автомобіля, оскільки повинні точно підходити розміри деталей підвіски.

Ефекти від проставок

Єдине призначення проставок – збільшення дорожнього просвіту. Вони можуть збільшити кліренс на 3-5 див.

Вартість комплекту цих пристроїв невелика і починається від 1000 рублів.

Однак варто врахувати, що вони представляють низка загроз для автомобіля:

1.Геометрія підвіски змінюється, що порушує стійкість;
2.Центр тяжкості зміщується, навантаження розподіляється нерівномірно;
3.Збільшується навантаження на кермо і амортизатори.

Ці негативні ефекти викликаються тим, що монтаж проставок є грубим втручанням у конструкцію підвіски.

До інших мінусів можна віднести також трудомісткий процес встановлення, який включає демонтаж коліс та підвіски.

Відмінність бафферів від проставок

Баффери – це амортизаційні подушки, які встановлюються між витками пружин підвіски. Вони виготовляються з поліуретану, цей матеріал стійкий до деформації та має властивість «запам'ятовувати» та повертати свою форму.

Автобаффери перешкоджають різкому стиску пружин, наприклад, при в'їзді в яму, забезпечують кращу амортизацію за рахунок більш пружного стиснення.

Міжвиткові подушки широко використовуються для збільшення дорожнього просвіту. Відразу після встановлення він підвищується на 2 см.

Баффери не мають негативних ефектів під час використання. Вони органічно вбудовуються в роботу підвіски та не змінюють її конфігурації. Встановити подушки самостійно легко за допомогою звичайного домкрата.

Крім збільшення кліренсу, автобаффери дарують такі переваги;

1.Проїзд нерівними дорогами стає м'якшим за рахунок кращої амортизації;
2. Підвищується керованість, знижуються розгойдування та крени кузова;
3.Амортизатори захищені від пробоїв.їх термін експлуатації збільшується вдвічі;
4.Для їх встановлення не потрібно знімати колеса та пружини.

Зрозуміло, вартість автобафферів вища, ніж комплект проставок: оригінальні баффери MRoad продаються за ціною 1600 р за штуку. Це обумовлено високою якістю та великою кількістю переваг для водія.

Тепер ви знаєте, що проставки та бафери – це різні пристосування. Незважаючи на те, що вони служать збільшенню кліренсу, їх вплив на здоров'я автомобіля абсолютно різний.. Радимо при виборі між цими двома категоріями керуватися не пошуком нижчої ціни, а довгостроковими перспективами використання, оскільки все, що ви робите з автомобілем, впливає на вашу безпеку.

Автобафери Проставки для збільшення клірансу — відгуки плюси та мінуси

Давно збирався зайнятися підвіскою. Пружинки втомилися, зад став нижче і стало іноді пробивати підвіску. Перед тим як вбухати більше 30000 руб на заміну підвіски вирішив протестувати Автобафери (проставки під пружини). Нижче мій відгук

Що таке автобафери?

встановлення автобаферів у пружини

Автобафери це спеціальні подушки, що амортизують, які ставлять між витками пружин. Часто їх так само називають Проставками в пружини для збільшення кліренсу.

Говорячи простими словами це шматки гуми, що амортизує, а точніше уретана спеціальної форми, які вставляються між витками щоб менше пробивало підвіску, збільшувався дорожній просвіт, зменшувалися вібрації і розгойдування кузова.

Якщо хтось пам'ятає, раніше забивали тінісні м'ячики у пружини для тієї ж мети чи гуму пхали, щоб зад по землі не тягнувся коли повний багажник картоплі везеш 🙂 А зараз є розумні корейці, які придумали інноваційний матеріал.

Зверніть увагу!

Бафери з Уретан мають прозоро-білий колір, якщо колір бафера червоний, то це Термполастична гума (TRP).

Перед тим як замовити, вивчив де, що, навіщо:

Power Guard на ринку вже давно, нарікань до оригіналів немає, але говорять стало багато підробок.

Impact Protection з'явився нещодавно, трохи демпінгують за ціною, за якістю поки що відгуків немає, але швидше за все це TRP (термопластична гума). Коштують дешевше – служать менше.

Autozs Мій вибір — фірмовий магазин автоаксесуарів з 2012 року, оригінальні подушки Уретанові з гарантією 5 років — я брав саме в цьому магазині, решта на ваш ризик. Так, виходить дорожче, але я волію не ризикувати.

Замовляв у листопаді, приїхали швидко, встановив сам за 15 хвилин – складнощів не виникло. При замовленні не забувайте вказувати марку/модель для вибору правильного автобафера. Таблиця типових розмірів баферів від розміру міжвиткової відстані (вимірюється на опущеному автомобілі):

автобафери розміри

Як завжди, коротко плюси та мінуси

Переваги:

  • Зроблені з уретану підвищеної міцності та пружності. У момент стиснення пом'якшують ударні навантаженнявиступаючи додатковим демпфером між витками пружини. Тому у відгуках часто можна почути, що після встановлення зникли пробої, підвищилася стійкість на дорозі, машина не завалюється при гальмуванні, легше обробляє нерівності — купини, лежачих поліцейських, бордюри. Подібний ефект буде тим сильнішим, чим втомленіші пружини і чим більш завантажений автомобіль.
  • Ефект пневмопідвіски — бафер працює як демпфер між дорогою та ходовою автомобіля. Ходова менше зношується.
  • Збільшення кліренсу на 1.5-3 см справді можливо, якщо висота автобафера більша, ніж відстань між витками пружини в робочому стані (автомобіль стоїть на рівній поверхні із нормальною спорядженою масою). Автомобіль піднімається
  • Проста установка. Вся складність установки полягає лише в тому, щоб вивісити колеса та зняти навантаження зі пружин. Самі міжвіткові прокладки ставляться вручну без особливих зусиль.

Недоліки:

  • Проставки під впливом постійних навантажень з часом просідатимуть. Так що осідання автобаферів – це лише питання часу та умов експлуатації, зазвичай 2-3 роки. Для уретан до 5-7 років.
  • Змінюється розподіл навантаження на пружину. Пружина починає зазнавати незапланованих навантажень, що може призвести до виходу з ладу (рідко).
  • У виток набиватиметься бруд, який може виступати як абразив. Це ризик появи іржі у місцях кріплення баферів.

По суті, це бюджетний варіант тимчасового (на 3-4 роки) збільшення дорожнього просвіту, а також досить непоганим способом «підбадьорити» втомлені пружини та захистити ходову. Ціни від 990 руб. до 1050 руб. за штуку, продаж від 2 штук. Купувати краще у перевірених магазинах, оскільки багато підробок.

Хороше оглядове відео проставок:

Стендові випробування проставок на колеса

«Диво-властивостей», на мій погляд, трохи перебільшені — вони є результатом банального посилення пружин та збільшення кліренсу. За рахунок цих двох складових, які прагнуть кращої жорсткості набувають жорсткості, а любителі паркуватися біля бордюру — можливість підлазити максимально близько до тротуару, не боячись зачепити бампером бордюр.

Втім якщо потрібен кліренс вище і пружини жорсткіше без відвідування СТО – Автобафери хороший вибір.

Сподобався огляд? Підписуйся на розсилку та отримуй подарунок + обіцяю радувати цікавими новинками:

Related Post

Як закрити гортензію на зиму крупнолистуЯк закрити гортензію на зиму крупнолисту

Як зимує гортензія Крупнолиста? Можна вкрити гортензію на зиму кількома шарами агроволокна, а зверху після встановлення стабільних мінусових температур покласти або плівку, або шар з соснових гілок, а ще краще