Ступичний підшипник – це важлива деталь автомобіля, що забезпечує правильну роботу колеса. Від правильно встановленого ступичного підшипника залежить не лише комфорт та безпека під час руху, а й довговічність самого підшипника. Тому важливо правильно встановити та затягнути ступичний підшипник.
Момент затяжки ступичного підшипника – це необхідне зусилля, яке потрібно докласти під час затягування підшипника на маточині. Недостатнє або, навпаки, занадто сильне затягування може призвести до проблем у роботі підшипника, а в деяких випадках навіть до його поломки.
Визначення оптимального моменту затяжки підшипника ступичного залежить від конкретної моделі автомобіля і виробника підшипника. Зазвичай цей момент вказується у технічній документації або посібнику з експлуатації автомобіля. Якщо такої інформації немає, то можна дотримуватись загальних рекомендацій для подібних підшипників.
Параметр | Значення |
---|---|
Тип ступичного підшипника | Роликовий |
Момент затягування | 20-30 Нм |
Процедура затягування | Затягни болти рівномірно хрест-навхрест у кілька етапів |
Необхідні інструменти | Динамометричний ключ, гайкові ключі |
Перевірка затягування | Після затягування перевір вільне обертання маточини |
Затягування "ступичної" гайки передньої осі (дванадцятигранна гайка, що самоконтряться, замінювати після кожного демонтажу) : – гайку затягнути моментом 225 Н*м і послабити на півоберта.11 жовт. 2017 р.
Скільки тягнути ступичний підшипник?
Момент затяжки переднього ступичного підшипника по мануалу. 28 кг/м, насправді так (динаметричним ключем, де його такий взяти!) практично ніхто не тягне, все роблять як ти, хорошим ключем з хорошою трубою і від душі, перетягнути практично неможливо, небезпечно недотягнути.
Скільки можна їздити з підшипником маточини?
Ступичний підшипник може справно служити 100, 200 і навіть 300 тис. км, а може зноситися і 50 тис. км. Термін служби залежить від моделі та року випуску авто.
Як визначити справність ступичного підшипника?
На рівній, прямій і бажано порожній ділянці дороги розженіться до швидкості, при якій з'являється гул. Після цього злегка «закидайте» кермо вліво-вправо. Якщо при повороті керма праворуч гул посилюється — несправний підшипник праворуч; і навпаки.