Зміст:
Для забезпечення ефективної роботи двигуна 1.8 TSI потрібно правильно підібрати свічки запалювання. Свічки запалювання є важливою складовою системи запалення, від якої залежить надійність та потужність двигуна. Правильно підібрані свічки забезпечують оптимальне згоряння палива та допомагають покращити динамічні характеристики двигуна.
Для двигуна 1.8 TSI рекомендується вибирати свічки запалювання з характеристиками, що відповідають вимогам виробника. Важливо враховувати, що двигун 1.8 TSI має турбонаддув і форсований двигун вимагає свічок запалювання особливої конструкції. Такі свічки повинні мати високий рівень теплової ізоляції і не чутливі до відкладень і корозії.
Також варто звернути увагу на тип електрода свічки запалювання. Для двигуна 1.8 TSI рекомендується вибирати свічки з іридієвими або платиновими електродами. Ці матеріали мають високу теплопровідність і довговічність, що дозволяє значно збільшити термін служби свічок запалювання та забезпечити стабільну роботу двигуна.
Марка автомобіля | Модель двигуна | Тип свічок |
---|---|---|
Volkswagen | 1.8 TSI | Bosch FR7KPP33+ |
Audi | 1.8 TFSI | NGK PFR7S8EG |
Skoda | 1.8 TSI | Bosch FR7KPP33+ |
Seat | 1.8 TSI | Bosch FR7KPP33+ |
Які свічки ставити на 1.8 TSI?
Які свічки стоять на двигуні 1.8 TSI Оригінальні свічки запалювання – BOSCH F5KPP332S (номер для замовлення 06H 905 611) або NGK PFR7S8EG (06H 905 601 A). Ціна однієї свічки – 500-600 рублів.
Як часто міняти свічки запалення Шкода Октавія а5?
Регламент заміни свічок на Шкоді За регламентом виробника заміна свічок у Шкоди робиться чи кожні 30 000 км, чи 60 000 км пробігу, в залежності від моделі. Контроль стану проводиться при кожному ТО, т. е. через 15 000 км пробігу.
Яку олію краще заливати в двигун 1.8 TSI?
Справжнім інформуємо Вас, що, починаючи з сьогоднішнього дня, при заміні моторної олії в автомобілях, оснащених двигунами CDAA, CDAB, CCZA SKODA AUTO рекомендує використовувати повністю синтетичні моторні олії SAE 0W30, ACEA A3/B4, VW502 00.
Скільки ходить двигун 1.8 TSI?
1.8 TFSI (160 к.с.) Цей двигун встановлювався на Volkswagen Passat B6 до 2009 року. Його ресурс у середньому становить 150–200 тис..