Зміст:
Як зробити м'яку педаль зчеплення?
З особистого досвіду знаю тільки спосіб зробити педаль зчеплення трохи м'якшою. взяти рукою панчоху тросика зчеплення (у місці потовщення) і потягнути вгору. Він потім сам повертається на місце, але зчеплення стає м'якшим і за відчуттями починає схоплювати раніше.
Що робити, якщо зчеплення стало жорстким?
Що робити, якщо педаль зчеплення туга і скрипить? Для її пом'якшення потрібно нанести мастило на направляючу вичавного підшипника, а також на опору вилки зчеплення. Однак ця дія дозволить усунути проблему тільки якщо немає складних поломок механізму, а деталі знаходяться в справному стані.
Чому може бути жорстка педаль зчеплення?
Однією з найпоширеніших несправностей на авто з МКПП є туга педаль зчеплення, коли водієві потрібно докладати помітного зусилля при натисканні. При цьому причин того, чому туге зчеплення може бути кілька: кріплення самої педалі, неполадки приводу зчеплення, несправності механізму зчеплення тощо. п.
Туга педаль зчеплення Калина-2
Почну з того, що 3 зима успішно перезимована, єдина неприємність, яка трапилася зі мною в березні, це прокол колеса саморізом) Здавалося б, з ким не буває, яка нісенітниця. Але коли міняв на запаску, на слизькій березневій дорозі — домкрат вилетів, погнувши поріг і успішно включив до бюджету 4500 за рихтування і фарбування).
Тепер про головне. З салону педаль зчеплення була тугою, справді дуже тугою, якщо порівнювати з грантою з таким же двигуном.Через рік експлуатації почалися постійні клацання механізму авторегулювання троса зчеплення. Я вже якось писав у БЖ, що регулював натяг троса, клацання пропадали. Але цієї весни жарти про спортивне зчеплення вже набридли, і я вирішив на пробігу в 35к замінити трос зчеплення.
Заміну виробляли в гаражі з kzn-ice (окреме йому дякую), по мурзилки
Від себе додам, що для зняття троса знімається повітряний фільтр під капотом. Під ним — кріплення троса до коробки, воно трохи відрізняється від того, що в мурзилці, але сенс там одразу зрозумілий. Відкрутити 2 болти і витягнути трос із цієї скоби. У салоні потрібно зняти вісь педалі зчеплення, інакше не підлізти до скоби на пальці зчеплення.
Декілька фоток з поясненнями до заміни, в процесі заміни знімати не встигав.
Збирається все у зворотному порядку. Єдине я змащував новий трос, палець зчеплення з пластиковою втулкою (яка, до речі, не лякайтеся, але розрізана із заводу), і в моторному відсіку — вилку зчеплення і під пильовиком вилки, наконечник троса зчеплення.
І ще один момент – на рідному тросі по центру – 2 ущільнювачі гумових, 1 – для фіксації в пазі, 2 – мабуть тому, що є шанс протерти джгути ABS (про що йдеться – дуже добре видно, якщо вивернути колесо вліво і подивитися за нього). На новому покупному, ущільнювач був 1. Тому я просто за аналогією намотав скотч у цьому місці.
Потім регулюється натяг, стара запис у БЖ.
Сюрпризом для мене було те, що доблесні співробітники сервісу при встановленні сигналки вивели проводку до датчиків та сирени проколів гумову заглушку троса зчеплення, геніально) Тому мені довелося від'єднувати ще сирену та датчики, за що співробітникам сервісу окреме спасибі)
РЕЗУЛЬТАТ: не передати словами, було як на класиці, стало майже як на іномарці. Педаль дуже легко натискається та відмінно повертається назад. Чортів трос зчеплення із салону був або бракований, або йому щось заважало рухатися.
Ось такі справи, у кого туга педаль на "новій" калині – не поспішайте думати на саме зчеплення, спочатку перевірте трос.