Найбільш поширена форма списання машини з балансу підприємства провести її як реалізований металобрухт та гроші від реалізації зарахувати назад на рахунок. Тільки це вже вважатиметься доходом від комерційної діяльності, оскільки фірма реалізує власне майно, що належить їй.
Як списати автомобіль із балансу підприємства?
Порядок списання автомобіля умовно можна поділити на такі етапи:
- прийняття комісією установи рішення про списання та оформлення відповідних документів;
- погодження рішення з вищим державним органом;
- відображення вибуття автомобіля у бюджетному обліку;
- розбирання та утилізація автомобіля;
Що потрібно для того, щоб зняти машину з обліку?
При зверненні до Державтоінспекції з метою зняти ТС з обліку, власнику необхідно подати такі документи:
- громадянський паспорт;
- техпаспорт автомобіля – ПТС;
- свідоцтво про реєстрацію – СТС;
- квитанція про сплату державного мита.