Як стати головою гільдії бійців моровінд

Яку расу вибрати для чарівника?

Раса Перша раса, яка чудово підходить для чарівників – це лісовий напівельф. Це пов'язано з бонусом +2 до Харизми, яка дозволить досягти 16 одиниць харизми вже на етапі створення персонажа, тобто ви збережете 2 стандартні скил-поїнти і зможете вкласти по одному в спритність і витривалість.

Куди можна вступити до Морровінду?

У Morrowind є 10 фракцій, до яких можна вступити (Гільдії магів/злодіїв/бійців, Імперський культ, Імперський легіон, Храм Трибуналу та Великі Будинки: Хлаалу, Редоран, Телвані). Під час проходження гравець може стати членом лише одного Великого Дому, але все одно залишається 8 фракцій.

Що робить чарівник?

Чарівники є носіями магії, дарованої їм при народженні їх екзотичного родоводу, якимось потойбічним впливом або впливом невідомих вселенських сил. Ніхто не може навчитися чародійству, як, наприклад, вивчити мову, як ніхто не може навчити, як прожити легендарне життя.

Elder Scrolls | Fandom
Гільдія бійців (Morrowind) The Elder Scrolls Wiki | Fandom

Désolé!

Une erreur est survenue lors du traitement de votre requête :

Cet article n'existe pas. Il est possible qu'il ait été supprimé par la personne qui l'a créé.

Voici un lien vers la page d'accueil de la communauté Steam.

© Valve Corporation. Tous droits réservés. Toutes les marques commerciales son la propriété de leurs titulaires aux États-Unis et dans d'autres pays. Certaines données geographiques de ce site sont fournies par geonames.org.
Politique de protection de la vie privée Mentions légales | Accord de souscription Steam | Cookies

Проходження Морровінд

Гільдія бійців Балмори розташована на західному березі річки Одай, що протікає центром міста. Знайти її просто. Якщо ви потрапили до Балмори на Сілт Страйдер, то просто поверніть ліворуч і пройдіть пару будинків уперед. Знайшли? Чудово. Заходимо всередину, піднімаємося сходами нагору і розмовляємо з Айдіс Вогняне Око. Висловлюємо щире бажання вступити до Гільдії Бійців (Далі – ГБ). Ура, нам надано перше звання – Союзник ГБ. І не за горами перше завдання. Нас відправляють убивати щурів. Принизливо? Так. Але нічого не вдієш. Тому – вперед за орденами, тьху, за пацюками! Нам потрібно у будинок Драрейн Телас, який розташований на східному березі річки, другий праворуч у першій смузі будинків.

Розмовляємо з господаркою будинку, отримуємо від неї ключ – в. Справа за малим. Знищити всіх щурів. У кімнаті за господинею – один щур. Вбиваємо та виходимо з дому. Піднімаємося до складу і вбиваємо щурів, що залишилися. Важко? Та гаразд вам, все просто. Це ж щури, правда розміром із таксу. Ну та гаразд. Драрейн займається подушками. Вам потрібно 75 подушок на продаж? Мені нема. Спускаємося в будинок, говоримо з Драрейном і повертаємося до Айдіса в ГБ. Перше завдання виконане, ви молодці! Намагайтеся після виконання кожного завдання вимагати підвищення. Після першого мені привласнили Початківця. Взагалі, навіть у цьому гра Морровінд виправдовує свою нелінійність. Проходячи гру ельфом-лучником я не отримав підвищення після першого завдання, що мене дуже неприємно здивувало. Беремо наступне завдання.

А ось наступним завданням для нас стане похід у шахту. Приготуйтеся далеко бігти Прямуємо на південь річкою Одай до першого висячого мосту. Ось дорога від мосту й упирається у потрібну нам шахту.Добре, Проходження Морровінд не стоїть на місці! Заходимо в шахту та шукаємо двох потрібних нам гуманоїдів: Севіло Отан та Дейніла Валас. Заходимо в шахту і прямуємо до лежбища матки. Саме там засіли обидва ледарів. Вбиваємо, що зовсім не важко, і рухаємося в ГБ Балмори. Після виконання цього завдання мені дали звання Мандрівника. Ну що, чи готові до наступного завдання? Тепер нас посилають. Не просто посилають, а в інше місто. Так, проходження гри Морровінд передбачає, що ви побуваєте майже у всіх локаціях.

Тримаємо шлях у Кальдеру. Пропоную скористатися послугами гільдії магів, розташованої по сусідству з гільдією бійців. Телепортуємося туди і йдемо вбивати чотирьох замовлених нам неписів: Аліна Арален, Сатас Неротрен, Фотін Херотран та Альвелег. Виходимо через південну браму і рухаємося чітко на захід, по горі. Переходимо – і вуаля – ми біля ебонітової шахти! Гра Morrowind проходить! Перший із агентів стоїть біля входу, решта троє – усередині. Розправитися з ними так само не викликає ніякої праці. Вбили? Але не поспішайте виходити, обшарте ящики, які стоять у печері, і сходіть на дно озерця – там 29 монет та дорогі туфлі. Бачите, як швидко ми просуваємось за завданнями. Повертаємося додому в Балмору за допомогою тієї ж гільдії Магів і йдемо до Айдіса доповідати про виконання.

Далі нам дають не зовсім коректне завдання – принести кодову книгу Соттільд. Звичайно, добровільно вона нам книгу не віддасть. Але не варто вбивати її, інакше втратите можливість пройти квест за гільдію злодіїв. Тому – прямим ходом вступати в гільдію злодіїв. Не бійтеся, це нам не зашкодить. Вступили? Чудово. Ні? Не знаєте де? А точно! Нам потрібна таверна "Південна стіна". Саме там і варто вступати у гільдію злодіїв. Тепер вступили? Чудово.Ідемо до Соттільд і починаємо її ображати, доки вона не нападає на вас. Далі – вбиваємо. За що отримуємо осуд від Гільдії злодіїв, але маємо можливість відновитись, сплативши штраф. Забираємо книгу з трупа і вирушаємо до Айдіса. За виконання цього завдання мені надали звання Мечник. Чи готові продовжувати? Тоді вперед!

Наступне завдання досить просте. Треба забрати "борг" у Хельвіан Дезель із Сурану. Добираємось на Сілт Страйдер до Сурана. Дісталися? Чудово. Тепер шукайте бар "Земні насолоди" і розмовляйте з барменом, тією самою Хельвіан Дезель. Переконуєте її, підвищуючи її ставлення себе і забираєте борг. Все просто. Знову повертаємось до Айдіса і здаємо завдання.

Далі нам знову доведеться попрацювати вбивцею. Дарунка гра-Бол, така не хороша редиска, відкрито живе в Балморі. Ну що ж, йдемо та вбиваємо. Її будинок поруч із будинком, у якому ми вбивали щурів. Вбили? Чудово, повертаємось за нагородою! Отже, ми виконали всі доступні на даний момент завдання, які пропонує Айдіс. Вирушаємо в Альд'рун до Перціуса Мерціуса. Граючи в Morrowind, проходження може бути розтягнуте виконанням побічних квестів. Тому нагадаю, що ми зацікавлені у званні Глави гільдії бійців. Тому зараз нам пряма дорога до Перціуса до Альд'руну.

Перше завдання, яке Перціус дає нашому Меченосця, це допомога вічному вартовому Улайн Хенім. Улайн просить нас вичистити лігво некроманта, яке називається Вас. Перціус відзначає його на карті. Але туди ще потрібно дістатися! Отже, йдемо до Сілта Страйдера і їдемо до Хуула. Звідти на кораблі в Дагон Фел. А звідти пішки у Вас. Чи не всередину вас, а в притулок злого некроманта! Добігли, зустрічаємо Улайн Хенім, яка висловить щире бажання допомогти Вам. Ну, допомагає так допомагає. Вперед, у гробницю. Усередині чистимо все, що рухається.Все просто, у мене сам Некромант упав з одного влучного влучення. Кістяний лорд, звичайно, більш проблемний. Але не настільки, щоб Морровінд залишив проходження незавершеним. Отже, нам дякує Улайн Хенім і ми вирушаємо додому. Ну майже. Тримаємо шлях до Альд'руну. Дісталися? Чудово. Здаємо завдання. Після цього завдання мене підвищили до Протектора. Ще не набридло шукати в Morrowind проходження складних ділянок? Тоді продовжуємо!

Наступний квест – завдання на вбивство Нерера Бенерана, який став ватажком банди у Саргоні. Саргон? Не знаєте, де він? Ви неуважно читали завдання? Нічого, я нагадаю. Саргон розташований північніше Маар Гана. Право слово, як діти малі! Не могли дати одразу два завдання. Там би на ходу зробили все, що треба. А тепер знову тікати. Але краще, зрозуміло, із Маар Гана, ніж знову з Даґон Фела. Значить, ноги в руки – і на Північ. Саргон знаходиться саме там, де і головний герой на цьому скріншоті.

Заходимо та винищуємо все живе. Нічого примітного в цій печері більше немає, крім ебонітової кіраси на тому самому Нерері Бенерані. Граючи в Морровінд проходження затягується за рахунок величезного світу, яким постійно доводиться бігати з кінця в кінець. Отже, після смерті, знову вирушаємо до Альд'руну до Перціуса.

Куди знову йти? У Суран? А чи не набридло? Граючи в Morrowind проходження може бути затягнуте, але все одно цікаво. Отже, недалеко від Сурана завелася банда на чолі з Далдуром Саріс. Ось його нам і належить вбити. Добираємось на Сілт Страйдер до Балмори, звідти – до Сурану. Знаходимо маєток Оранів і розмовляємо з Авоном. Він розповідає, що ці капосники засіли в Якомусь Сатурані, на північний схід від самого Сурана, відразу за горами.Що ж, приймаємо зілля левітації – і на північний схід! Сатуран дуже легко. Далі – за звичкою заходимо та зачищаємо. Все, як завжди, просто. Повертаємося до маєтку Оранів і в Авона забираємо законні 1000 монет. А далі нам пряма дорога до Перціуса, до Альд'руну. Здаємо завдання та отримуємо наступне. Так, після цього завдання мені надали звання Захисник.

Цього разу нас просять попрацювати кур'єром та доставити випивку до шахти Еліт-Пал. Шахта знаходиться на захід від табору Зайнаб. А, за словами Перціуса, найближче поселення до Табору – це Вос. Отже, ми на Сілт Страйдер добираємося до Хуула, звідти на кораблі – до Дагон Фела, звідти, знову-таки на кораблі – до Тель Мори, а вже звідти, тим самим кораблем, в Вос. Звідти пішки до Табору Зайнаб. А там і до шахти недалеко. Якщо дивитися по карті світу, то шахта знаходиться буквально за півтора сантиметри ліворуч від табору Зайнаб. Тому – не пропустіть її. Заходимо всередину і шукаємо якогось Дангора, якому сплавляємо всю випивку. Віддали? Відмінно, тепер топаємо назад, проробляю той самий шлях до Перціуса. Здаємо завдання, отримуємо нагороду, і виявляємо, що далі нас посилати не стануть, допоки ми не отримаємо звання Стража. Ну що ж. Так тому й бути, прямуємо в Балмору до Айдіса. Ще не забули, де вона стоїть?

Стара подруга Айдіс, як ти, чи здорова, чи не пошкодили тебе на останньому завданні? Добре, що ні. Тоді посилай нас, аж надто головою гільдії стати хочеться! Ага, а завдання таке. Потрібно знищити банду орків, які засіли у даедричних руїнах Ашунартес. Отже, нам шлях до Пелагіаду. Для цього найближче на Сілт Страйдер дістатися Сейд Нін, а звідти пішки. Від Пелагіада добираємось до Плантації Арвелів. Тримаємо дорогу чітко на північ, перепливаємо воду, і дорогою ліворуч.Натикаємо на халупу Алофа. Так її знайти найпростіше. І ось доблесний Алоф розповідає нам, що погані орки засіли в руїнах Ашунартес, які розташовані на північному сході від його халупи. Виходимо. І вперед, на пошуки руїн. Вони знаходяться чітко на заході від фортеці Марандус. Заходимо, зачищаємо, повертаємось. Це, як завжди, просто. За винятком того, що якщо вирішите взяти коштовності з вівтаря – до вас тихо ззаду підійде даедра. Чи не боїтеся? Тоді беріть! Та й досвід зайвим не буде. Повертаємося до Айдіса і здаємо їй завдання. Після виконання мені дали звання Охоронець. Чи готові до наступного завдання? Тоді дерзайте!

Наступне замовлення – на вбивство банди Вереті. Нам як завжди необхідно вбити голову злочинного угруповання – Довреса Вереті. Нам знову шлях до Пелагіаду. Як туди добиратися – ви вже знаєте, тому не повторюватимемося. Від Пелагіада – на Південний схід у Маннамуу, де засіли бридкі бандити. Не пропустіть печерку, вхід дуже близько до Пелагіаду. Заходимо та зачищаємо. Слід також зібрати сувої розбивання замків на 100 пунктів. Надалі знадобиться. Зачистили? Виходимо і додому, до Балмори. Здаємо завдання та беремо наступне

У гробниці Сарано завівся голодний! Яка трагедія, хто міг би подумати! Що ж, значить нам туди дорога. Пам'ятаєте, як ми добиралися до халупи Алофа? Повторюємо той самий шлях, потім виходимо на дорогу, повертаємо ліворуч і, тримаючись правої сторони на роздоріжжях, рухаємося до самої гробниці Сарано. А далі – як завжди. Заходимо, зачищаємо. З трупа охочого знімаємо родовий шолом Сарано з рівнем захисту 144. Дуже хороша іграшка. Вбили? Добре, виходимо і тримаємо шлях додому, в Балмору. Тож треба вас привітати! Ви виконали останнє завдання Айдіс! Але ще не стали головою гільдії Бійців. Виходить, дорога до інших керівників!

Тримаємо шлях у Вівек. У Плазу кварталу Чужеземців. Заходимо до Гільдії Бійців і рухаємося до Лорбумолу гро-Аглаку. Перше його завдання – дістати обручку з пір'я сойки у якогось Орка на ім'я Нар гро-Шаграмф. Вирушаємо в квартал Хлаалу, в Плазу, де й забираємо обручку у нахабного орка. Зробити це можна двома способами – убити орка або підняти його ставлення до себе вище 80 і тоді він поверне кільце. Вибирайте самі, який варіант вам краще.

Далі вирушаємо до Гільдії Магів Вівека і телепортуємося у Волверін Холл у Садріт Море. Виходимо з дверей, спускаємося сходами і заходимо до Гільдії Бійців. Звертаємось до товариша Хрунді за завданнями. За першим же покликом він відправляє нас у руїни Нчурдамця. Так, лежить далеко на півдні. Але туди простіше добиратися з Молога Мара. Отже, подорожуємо за допомогою гільдії магів у Балмору, звідти на Сілт Страйдер до Сурану, а звідти вже – до Молога Мар. Нчурдамц знаходиться на північний схід, він відзначений на карті світу. Добираємось і розмовляємо з Ларієнною Макріною. Вона просить допомогти їй убити тварюку, що засіла в руїнах. Ну що ж. За старою схемою. Заходимо – зачищаємо. Розмовляємо з Ларієною Макріною і вирушаємо в Садріт Мору складати завдання. Після виконання цього завдання мені надали звання Стража.

Отже, Перціус знову чекає на нас! Раз ми тепер маємо звання Стража, значить можемо претендувати на виконання завдань Перціуса. От і чудово, вирушаємо до Альд'руну! Поговоривши з Перціусом, з'ясовуємо, що Гільдію бійців зовсім підім'яла гільдія Камона Тонг. Чи не порядок! Потрібно усунути перших помічників Сжорінга, нинішнього голови Гільдії Бійців. І одна з них – наша давня знайома Айдіс Вогняне Око! Другий – теж знайомий, але вже недавній – Лорбумол гро-Аглак.Обидва є продажними тваринами і нападають, як тільки ви трапляєтеся їм на очі. Отже, поїхали до Балмори, вбивати Айдіса! Боєць із неї непоганий, але куди їй до вас? Вбивши її, вирушаємо до Вівека і вбиваємо Лорбумола гро-Аглака. Це теж не складе труднощів. Повертаємося до Перціуса і дізнаємося, що для очищення гільдії залишився лише один крок – вбити теперішнього главу Гільдії – Сжоринга Жорстокосердного. Перціус дає ключ від скрині, в якій лежить пара обладунків, але особисто мені вистачило мого сірого. Будьте обережні, Сжорінг – досить небезпечний тип. Але. Броня міцна та танки наші швидкі! Вбиваємо без найменшого завзяття совісті продажну тварюку і прямуємо до Перціуса на щиру розмову. Якщо ж Сжорінг відмовляється на вас нападати – ображайте його. Але не намагайтеся вбити його просто так – розлютиться вся гільдія. Отже, Сжоринг мертвий, а Перціус призначає нас грандмайстром гільдії бійців! Чого ми з вами домагалися! Чудово, ми молодці. Всім дякую за увагу.

Навігація з гри The Elder Scrolls 3 Morrowind

  • Огляд гри
  • Гільдія бійців
  • Гільдія ворів
  • Гільдія Мораг Тонг
  • Гільдія магів
  • Імперський легіон
  • Великий будинок Хлаалу
  • Великий будинок Телвані
  • Великий дім Редоран
  • Храм Трибуналу
  • Імперський культ
  • Основний список
  • ID броні
  • ID зелій
  • ID інгредієнтів
  • ID книг
  • ID зброї
  • ID відмичок
  • ID предметів одягу
  • ID інших предметів
  • Ефекти від алхімії
  • Розташування вчителів, які розвивають навички до 100

Related Post

Чорні жучки в рисі, що робитиЧорні жучки в рисі, що робити

Рис із жучками краще викинути, але за бажання його можна обробити способами, про які ми говорили вище, – шляхом заморожування або прогрівання в духовці. Крупи, які зберігаються по сусідству, також

Чи можна врятувати дитину орхідеї без корінняЧи можна врятувати дитину орхідеї без коріння

Як врятувати орхідею без коріння і листя? Дієві способи реанімувати орхідею без коріння стерильним інструментом видалити гнилі або засушені фрагменти; замочити рослину в фунгіциді (10-15 хвилин) — тут можна придбати

Сульфат калію як добривоСульфат калію як добриво

Добриво використовують для позакореневого живлення та фертигації культур, які потребують підвищеного вмісту калію відкритого та закритого ґрунту. Містить в значній кількості сірку та калій в безхлорній сульфатній формі. Має високу