На початку листа необхідно вказати вашу адресу або адресу та назву компанії, яку ви представляєте, а нижче – назву та адресу компанії, до якої ви звертаєтеся. Далі слідує виклад самого запиту з поясненням причини. Наприкінці листа варто вказати термін, до якого ви хотіли б отримати ответ.28 квіт. 2017 р.
Як правильно запитати документи?
Додаткові рекомендації:
- оформляйте на бланку організації;
- використовуйте ділову мову та стиль;
- в обґрунтуванні посилайтесь на норми закону, правові акти, договори, організаційно-правові документи;
- вкажіть ціль запиту або обґрунтуйте його (за потреби);
- використовуйте існуючі зразки ділового листування.
Як написати запит на роботу?
Структура та зміст супровідного листа
- Привітайте рекрутера.
- Напишітьна яку вакансію ви претендуєте.
- Поясніть, чому вас зацікавила ця вакансія.
- Опишіть релевантний досвід, а у разі його відсутності розкажіть про навички та особисті якості, необхідні для успішної роботи на даній позиції.