Що потрібно для реєстрації будинку в селі?
Перелік документів для реєстрації наступний:
- паспорт;
- ідентифікаційний код;
- документ, що підтверджує володіння земельною ділянкою;
- копія кадастрового плану земельної ділянки;
- декларація про готовність об'єкта до експлуатації, зареєстрована в ДАБІ;
- технічний паспорт на будинок.
Що робити якщо немає документів на будинок?
Потрібно отримати доступ до відомостей з Реєстру прав власності на нерухоме майно (це архів Державного реєстру речових прав). Прискорити процес зможе наявність копії втраченого документа – якщо вона наявна, варто подати її. Ще одним джерелом, яке допоможе відновити документи є архів БТІ.
Як оформити право власності на будинок в селі?
Звернутися із заявою до сільської (селищної) ради про надання дозволу на оформлення права власності на будинок, додавши до неї висновок БТІ про технічний стан будинку та документ про право власності на земельну ділянку.
Як отримати право власності на будинок в селі – Protocol
Що ж робити? Як оформити (узаконити) будинок в селі, якщо немає документів? Для того, щоб оформити будинок без документів в Україні, існує кілька варіантів.