Як можна здати квитки на автобус куплені онлайн

Зміст:

Повернення електронного квитка на автобус Десь потрібно натиснути кнопку "Скасувати" в особистому кабінеті на сайті, а десь правильно заповнити необхідну форму і т. д. Якщо ж такої можливості на сайті немає, то доведеться звернутися до служби підтримки сайту або до каси автовокзалу.25 січ. 2023р.

Чи можна повернути квиток на автобус, куплений через інтернет?

Повернення квитка на автобус можливе, незалежно від причин відмови від поїздки. Таке право надано ФЗ-259 від 2007 р. та ПП РФ №1586 від 2023 р. За вами закріплена можливість повернути квиток, придбаний у касі автовокзалу або іншої організації, що займається їх розповсюдженням або куплений через інтернет.

Як зробити повернення квитка на автобус онлайн?

1. Зайдіть в особистий кабінет на сайті або додатку, перейдіть в розділ «Замовлення» та натисніть кнопку «Повернути квиток». 2. Відкрийте електронний лист із квитком, який ми надсилали вам після покупки, та натисніть кнопку «Повернути квиток».

Як повернути квиток на автобус, куплений через інтернет на сайті автовокзалу?

Обмін та повернення електронних квитків Виготовляється в мобільному додатку "Автовокзал Онлайн" або на сайті, в особистому кабінеті "Мої замовлення". Для входу в особистий кабінет "Мої замовлення" необхідно вказати номер мобільного телефону, вказаний під час бронювання, та номер замовлення.

Туту.ру
Як повернути квиток на автобус

Як повернути квиток на автобус?

Іноді трапляються ситуації, коли ви придбали автобусні квитки, але через обставини доводиться скасовувати поїздку. Для того щоб повернути квиток на автобус з мінімальними втратами важливо знати такі правила.

ПОРЯДОК ДІЙ У РІЗНИХ СИТУАЦІЯХ

Квитки на автобус можна придбати в касах автовокзалів, офісах перевізників або онлайн. У кожному випадку повернення, незалежно від способу покупки, необхідно мати на руках:

  • посвідчення особи (паспорт, військовий квиток, закордонний паспорт, права водія)
  • сам квиток в електронному (можна у вигляді інтернет-замовлення) або роздрукованому вигляді
  • банківську картку, з якої було здійснено оплату

Також варто мати на увазі, що навіть у разі повного повернення вартості автобусного квитка ви все одно втратите якусь суму: комісійний збір при оформленні замовлення, відсоток банківської комісії тощо. Винятком є ​​ситуації скасування рейсу або порушень з боку компанії-перевізника.

Автобусні квитки, придбані на автостанції

Якщо автобусний квиток куплено у касі автовокзалу, то повернути його можна назад у касу. Вам необхідно пред'явити посвідчення особи та проїзний квиток.

  • Якщо ви купували квиток за готівку, то повернення суми отримаєте також готівкою та одразу.
  • При оплаті карткою гроші повернуться на рахунок протягом 3-30 робочих днів, залежно від умов банку та платіжної системи.

Квиток від перевізника

Квиток на автобус, придбаний на автовокзалі в касі конкретного перевізника, можна повернути до каси цього перевізника або до його найближчого офісу. На руках треба мати паспорт та сам проїзний документ. Іноді потрібно написати заяву.

Повернення коштів відбувається аналогічно як у попередньому випадку.

Міжнародні квитки, оформлені на бланках ММ-1*

Повернення квитків для міжнародних автобусних рейсів, зокрема на бланку ММ-1 відбувається із утриманням комісійного збору. Умови вказуються у нижній частині бланка.Для оформлення повернення потрібно звернутися до служби підтримки компанії, де ви придбали міжнародний проїзний документ із заявою електронною поштою.

У листі необхідно зазначити:

  • станції відправлення та прибуття
  • номер рейсу та дату купівлі квитка
  • прізвище та ім'я пасажира

Служба підтримки уточнить суму у перевізника та зробить повернення коштів на банківську картку або платіжну систему, яку ви використовували при оплаті замовлення.

Примітка*: Міжнародні автобусні квитки на бланках ММ1 оформлюються на бланку підвищеного ступеня захищеності (ММ1). Для цього потрібно надати дані пасажира (ПІБ), а також номер та серію посвідчення особи, контактний номер телефону та адресу електронної пошти.

Правила повернення автобусних квитків

Яку суму можна отримати під час повернення автобусних квитків?

У разі повернення квитка комісійний збір компанії, через яку здійснено купівлю та комісію банку (платіжної системи) не повертаються.

Крім комісії будуть утримані відсотки та від вартості самого квитка. Сума до повернення залежить від часу, що залишився до відправлення автобуса. При поверненні пасажир отримує:

  • За 24 години до відправлення або більше – 100% вартості автобусного квитка
  • За 2 години до відправлення – 90%
  • За 10 хвилин до відправлення автобуса – 80%
  • Менш ніж за 10 хвилин і не більше трьох годин після відправлення – 70%
  • Після 3-х годин з моменту відправлення повернення не можливе

Зверніть увагу! Якщо на бланку квитка немає правил повернення, то він, можливо, взагалі не підлягає поверненню.

Повернення квитків через хворобу чи нещасний випадок

При захворюванні або нещасному випадку та наявності підтвердження (довідка зі стаціонару, лікарняний лист, довідка від лікаря), пасажир має право протягом трьох діб (72 години) з моменту відправлення автобуса повернути гроші за квиток. Йому буде повернуто сплачену суму, крім комісії. Також можна безкоштовно переоформити квиток на іншу дату.

Якщо ви не можете особисто звернутися до каси, потрібно діяти через третіх осіб (знайомих, родичів), передавши їм документи для повернення.

Повернення електронного квитка на автобус

Онлайн купівля квитків останнім часом особливо зручна і тому популярна. Звичайно, виникає і питання повернення через інтернет. У цьому випадку слід звертати увагу на умови сайту. Десь потрібно натиснути кнопку "Скасувати" в особистому кабінеті на сайті, а десь правильно заповнити необхідну форму і т.д.

Якщо ж такої можливості на сайті немає, то доведеться звернутися до служби підтримки сайту або до каси автовокзалу.

Повернення автобусного квитка у разі скасування рейсу або порушення умов перевезення

Ви можете розраховувати на 100% повернення вартості квитка, якщо:

  • Рейс було скасовано
  • Автобус відправляється в рейс із запізненням
  • Вам не надали місця для сидіння, вказаного у квитку
  • Клас автобуса нижче, ніж зазначено у квитку або у розкладі на автостанції

Повернути гроші у таких ситуаціях можна у касах автостанції відправлення. Якщо квиток придбали в електронному вигляді або на іншій автостанції, можуть утримати комісію за сервісний збір та продаж.

Що робити, якщо вам відмовляють у поверненні коштів за квиток?

Якщо вам відмовляють у поверненні коштів за квиток, варто звернутися до суду, але спочатку потрібно зафіксувати відмову.

  • На вокзалі, касі або станції знайдіть людей, які зможуть підтвердити, що вам відмовили та запишіть їх дані.
  • Зверніться до керівництва установи та напишіть заяву-скаргу.Краще надіслати його рекомендованим листом із повідомленням.
  • Чекайте на відповідь. Лист має бути розглянутий протягом місяця з моменту одержання.
  • Якщо відповіді немає або вона вас не влаштовує, то можна звертатися до суду із заявою, копією листа до установи та свідченнями свідків про відмову повертати кошти.
  • Паралельно зверніться до Управління захисту прав споживачів.

дзвінки по Україні безкоштовні

Шукайте нас
в соціальних мережах

Повернення/обмін автобусного квитка

можливістю повернення автобусного квитка користуються пасажири, які з якоїсь причини не можуть скористатися ним. Після повернення вони забирають частину вартості. Кошти повертаються протягом деякого часу на платіжну систему, з якою було здійснено оплату квитка. Якщо покупка відбувалася на касі, гроші ви отримаєте одразу.

Повернення квитків на автобус, розрахунок суми повернення

  • Якщо повернення здійснювалося понад 24 години до відправлення автобуса, пасажир отримує 100% від усієї вартості квитка, крім плати за продаж квитків та збору за попередній продаж квитків.
  • за 2:00 години до відправлення автобуса – 90%.
  • За 10 хвилин перед відправленням, 80% вартості.
  • Менш ніж 10 хвилин, повертається 70%, без урахування комісії.

У разі хвороби та нещасного випадку, протягом 72 годин після відправлення автобуса, можна повернути квиток за наявності лікарняної довідки. Таким чином сума, витрачена на купівлю квитка, повертається пасажиру, або на касі переоформлюється новий, безкоштовний квиток на інший автобус.

Якщо людина не в змозі самостійно здійснити повернення, то дія провадиться через третю особу, не гаючи часу.Це означає, що будь-яка людина, якій пасажир у такому разі довіряє, може віддати квиток у касі автостанції (з якою відбуватиметься відправлення) найближчим часом.

Повернення електронного квитка на автобус

В даний час велику популярність набирає, замовлення квитків лайн. Функція покупки квитка через інтернет дуже зручна, дозволяє заощаджувати ваш час і сплатити в будь-якому вигляді.

Повернути електронний квиток можна на касі автовокзалу, з якого здійснюється відправлення автобуса або в режимі он-лайн, заповнивши форму повернення. Після правильного оформлення, ви отримаєте підтвердження для повернення квитка.

Повна вартість квитка повертається пасажиру, якщо рейс скасовано автостанцією або його відправлення затримується. Автобус нижчого класу ніж зазначено на квитку. Якщо пасажир не може посісти місце, вказане в автобусному квитку (якщо пасажир відмовляється від місця, яке йому запропонували).

У разі відсутності хоча б однієї з наведених причин, при віддачі квитка, комісійні не повертаються, а сума визначається за часом повернення квитка.

Обмін квитка на автобус

Обміняти свій квиток можна лише у касі. Таким чином ви повертаєте його та отримуєте новий квиток на інший рейс. Сума за повернутий віддається вся, крім комісії. Якщо покупка здійснювалася через інтернет, витрачені кошти повернуться на платіжну систему протягом місяця.

Електронний квиток містить код замовлення, який можна показати касиру в будь-якому вигляді, для заміни на інший. При заміні касир може вимагати документ, що підтверджує вказану особу на квитку.

Інформаційні статті

  • Автобусні рейси
  • Пільги на проїзд автобусом
  • Пільги на проїзд поїздом
  • Перевезення тварин автобусом
  • Повернення або обмін залізничного квитка
  • Повернення квитків на автобус
  • Перевезення тварин у поїзді
  • Як купити квиток на автобус
  • Бронювання автобусного квитка
  • Проїзд з дітьми у поїзді
  • Перевезення багажу автобусом
  • Перевезення багажу поїздом
  • Персональні дані пасажирів та їх захист
  • Правила роботи у системі
  • Оферта

Related Post

Зберігання часнику у банку в холодильникуЗберігання часнику у банку в холодильнику

У холодильнику чи в морозилці також можна зберігати почищені зубчики часнику, залиті олією. Зубчики вкладають у стерилізовані банки, заливають олією так, щоб вона повністю покривала часник, і щільно закривають кришкою.

Чому жовтіють зав’язі у кабачків у відкритому ґрунтіЧому жовтіють зав’язі у кабачків у відкритому ґрунті

Для хорошого врожаю кабачків необхідно забезпечити достатню кількість поживних речовин, і якщо спостерігається їх нестача, то зав'язі починають гнити маленькими. Від цього починають страждати і кущі цілком. Кабачкам необхідно вносити

Скільки років прослужить поліетиленова плівка: умови зберігання та термін службиСкільки років прослужить поліетиленова плівка: умови зберігання та термін служби

Поліетиленова плівка – один із найпоширеніших матеріалів у сучасному світі. Її використання міцно увійшло у повсякденне життя людей і знаходить своє застосування у багатьох сферах, починаючи від упаковки товарів та