Т-150 – це радянський трактор із колісною формулою 4х2, який був розроблений у середині 1970-х років. Він був одним з найпопулярніших і найпопулярніших моделей тракторів свого часу. Однією з основних характеристик таких тракторів є кількість передач, які вони мають. Важливо знати, скільки передач Т-150 і яке значення вони мають для роботи з цією моделлю трактора.
Відповідно до технічних характеристик, Т-150 має 8 передач вперед та 2 задні передачі, також відомі як "діапазони". Усі передачі реалізовані як механічного перемикання з допомогою важеля передач на тракторі. Перемикання передач відбувається шляхом переміщення важеля в потрібне положення з урахуванням необхідної швидкості та навантаження.
Кількість передач Т-150 відіграє важливу роль при проведенні різних сільськогосподарських робіт. Різні типи роботи потребують різних передач, щоб забезпечити оптимальну швидкість та зусилля. Коли потрібно перевозити вантажі рівними дорогами, використовуються вищі передачі для економії палива. У той же час, при виконанні важких робіт на полі, таких як оранка або підгортання, використовуються низькі передачі для підвищення тягового зусилля.
Модель Техніки | Кількість передач |
---|---|
Т-150 | 10 |
Коробка передач Т-150К, Т-150 та Т-156 оснащена двоступінчастою механічною роздавальною коробкою, що забезпечує, разом із зубчастими колесами постійного зачеплення, передачу крутного моменту на постійно підключений задній мосту і передній, що відключається.
Скільки передач на тракторі Т-150?
Коробка передач (КПП) Т-150 призначена для зміни швидкості руху трактора та забезпечує дванадцять швидкостей руху вперед (три діапазони по чотири швидкості) та чотири швидкості заднього ходу.
Яка витрата палива у трактора Т-150?
Витрата палива т 150к
Олія у провідних мостах, л | 30 |
---|---|
Охолоджуюча рідина, л | 30 |
Тип охолоджувальної рідини | тосол чи вода |
Паливо, л | 330 |
Питома витрата палива за експлуатаційної потужності двигуна, г/кВт.ч. (р./л.с.ч.) не більше | 248 (182) |
Який двигун стоїть на Т-150?
Двигун Спеціально для трактора Т-150 був розроблений дизельний двигун СМД-60. Двигун шестициліндровий V-подібний, рідинне охолодження з турбонаддувом. Експлуатаційна потужність – 150 л.