Зміст:
Іноді буває так, що покупки, зроблені в магазині, не задовольняють наші очікування або виявляються дефекти. У таких ситуаціях ми зазвичай повертаємо товар назад у магазин, щоб отримати повернення грошей, або обміняти його на якісний аналог. Однак іноді може виникнути ситуація, коли магазин відмовляється прийняти товар назад. У цьому випадку важливо знати свої права та правила повернення.
Насамперед, потрібно уточнити, чому магазин відмовляється прийняти товар назад. Це може бути пов'язане із закінченням терміну повернення, особливостями магазину або відсутністю чека. Якщо у вас є юридичні підстави для повернення товару, необхідно скласти претензію і вимагати своїх прав. Часто магазини погоджуються вирішити суперечки з покупцем добровільно, щоб уникнути проблем із законом та зберегти репутацію.
Якщо магазин все ж таки відмовляється прийняти товар назад, можна звернутися на захист прав споживачів. У такому разі слід звернутися до Держінспекції з нагляду за дотриманням прав споживачів чи регіональної організації споживачів. Вони допоможуть вам розібратися із ситуацією та захистити ваші інтереси. Важливо надати їм усі необхідні документи та факти, щоб підтвердити свої вимоги.
Що робити, якщо магазин не приймає товар назад |
---|
1. Перевірте правила повернення |
2. Зв'яжіться з відділом обслуговування клієнтів |
3. Підготуйте необхідні документи |
4. Пишіть претензію до магазину |
5. Зверніться до захисту прав споживачів |
– Напишіть письмову претензію до служби захисту прав споживачів, до якої обов'язково докладете чек, що підтверджує покупку товару, всі документи на товар, які у Вас є, а також копію претензії до підприємця, у якого Ви здійснювали покупку з позначкою чи копією поштової квитанції про її відправку.
Що робити, якщо продавець не хоче приймати товар назад Україна?
Якщо продавець відмовляється повертати гроші за неякісний товар, потрібно звертатися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів – Держпродспоживслужбу. Там допоможуть скласти заявку та візьмуть її на розгляд.
Що робити, якщо не хочуть повертати гроші за неякісний товар?
Що робити, якщо продавець відмовляє у поверненні Жанна Єфімова, юрист, член Московського товариства захисту споживачів: «Якщо після заяви продавець не повертає у десятиденний термін гроші, то споживач має право звернутися з позовом до суду або за місцезнаходженням продавця або за місцем свого проживання.
Який порядок повернення неякісного товару?
Продавець має замінити неякісний товар протягом 7 днів з дня пред'явлення покупцем вимоги про обмін. За необхідності додаткової перевірки якості зазначеного товару заміна проводиться протягом 20 днів, а у разі відсутності необхідного для заміни товару – Протягом 1-го місяця (п. 1 ст.
Куди звернутись зі скаргою на неякісний товар?
Якщо ви купили неякісний товар, побачили порушення санітарних умов продажу, вам відмовили у поверненні неякісного продукту або надали неякісні послуги або продали небезпечні товари, зверніться до Росспоживнагляд. Телефон єдиного консультаційного центру: 8(800) 555-49-43 (дзвінок безкоштовний).