Зміст:
Інстаграм — одна з найпопулярніших соцмереж, яка дозволяє користувачам ділитися фото- та відеоматеріалами. Однак мало хто знає, що платформа пропонує різні інструменти, які можуть бути використані для ефективного просування бренду, товару чи послуги.
Аналітика є одним із ключових інструментів Інстаграма, який допомагає аналізувати показники облікового запису. За допомогою аналітики можна дізнатися, хто саме цікавиться вашим контентом, які пости мають найбільшу популярність, а також середні показники активності аудиторії. Ці дані допоможуть сформувати ефективну стратегію просування.
Інструменти реклами дозволяють просувати вашу пропозицію з більшою ефективністю. Реклама на Інстаграмі сегментується, що дозволяє показувати рекламні оголошення лише тим користувачам, які зацікавлені у вашому реченні. Більше того, ви можете вибрати різні формати реклами, такі як карусель, сторіс або відео, щоб максимально привернути увагу вашої аудиторії.
Інструменти сторіс – Це ще один корисний інструмент Інстаграма, який допоможе вам збільшити залучення аудиторії. За допомогою сторіс ви можете публікувати тимчасові відео- або фотоматеріали, які зникають через 24 години. Ви також можете додавати до сторінок різні елементи, такі як голосування, опитування, запитання або лічильники. Це відмінний спосіб взаємодії з вашою аудиторією та підвищення рівня залучення.
Категорія | Інструменти |
---|---|
Контент | Фото та відео публікації |
Історії | |
Комунікація | Прямі повідомлення |
Коментарі | |
Відповіді на історії | |
Аналітика | Статистика облікового запису |
Просування | Реклама в Інстаграм |
Управління | Установки облікового запису |
Де знайти рекламні інструменти в Інстаграм?
Додаток Instagram для Android та iPhone Натисніть значок у верхньому правому куті екрана та виберіть Установки та конфіденційність . Натисніть Центр облікових записів. Натисніть Рекламні уподобання та виберіть Нещодавні дії з рекламою.
Які види реклами є в Інстаграмі?
Види реклами в Instagram поділяються на три групи: таргетована через кабінет у Facebook (Facebook Ads Manager) або Instagram-профіль, платні розміщення у блогерів та публікації в пабликах. Безкоштовної реклами немає, це оксюморон. Збережена копія
Як називаються круглі штуки в інстаграмі?
Highlights ("хайлайтс", "альбом сторіс") – альбом збережених історій, які відображаються в обліковому записі Інстаграм*. Сценарій їх використання різноманітний – у цьому матеріалі ми зібрали найкласніші Highlights-реалізації, які зможе повторити будь-який обліковий запис в Інстаграм*.
Що входить до оформлення інстаграма?
На що користувач звертає увагу в обліковому записі бренду Інстаграм:
- Ім'я та опис облікового запису.
- Візуальна складова сторінки: фотографії, креативи, сторіс та відео.
- Загальний візуальний ефект від стрічки: кольорова гама, співвідношення текстових креативів та фотографій тощо.
- Корисність інформації.