Зміст:
Водії постійно порушують правила дорожнього руху, але що робити, якщо ви стали свідком провини, або самі стали жертвою? У таких випадках важливо знати, куди звернутися та як правильно подати скаргу на водія. У цій статті ми розглянемо основні правові аспекти та надамо рекомендації щодо того, як слід діяти в таких ситуаціях.
Першим кроком при поданні скарги на водія є збирання всіх необхідних доказів. Фотографії аварії, відеозаписи події, показання свідків – все це може стати вагомими доказами у вашій скарзі. Зверніть увагу на деталі: місце та час події, номери автомобілів та інші ідентифікаційні дані. Чим більше інформації ви зберете, тим легше буде встановити винуватця і підтвердити вашу скаргу.
Далі вам необхідно звернутися до компетентних органів. Для цього ви можете звернутися до Державтоінспекції, поліції чи організації, яка відповідає за безпеку дорожнього руху у вашому регіоні. Ваша скарга буде розглянута, і у разі встановлення фактів порушення водієм закону, будуть вжиті відповідні заходи – винесено попередження, оштрафування або відкликання посвідчення водія.
Крім офіційного подання скарги, ви також маєте право звернутися до страхової компанії, якщо порушення вимагає монетарної компенсації. У цьому випадку вам потрібно буде надати докази та описати подію, а страхова компанія розглядатиме ваше звернення та прийматиме рішення про відшкодування збитків.
Організація | Адреса | Телефон |
---|---|---|
Департамент внутрішніх справ | вул. Пушкіна, д. 10 | 8-800-200-300 |
Міжвідомча комісія з транспорту | пр. Леніна, буд. 25 | 8-800-400-500 |
Державна інспекція безпеки дорожнього руху | вул. Гагаріна, буд. 5 | 8-800-600-700 |
Транспортна прокуратура | вул. Радянська, буд. 15 | 8-800-800-900 |
Міжнародна спілка автомобілістів | пр. Перемоги, буд. 20 | 8-800-100-200 |
Куди скаржитися на транспорт у Києві?
Щоб залишити скаргу з цих чи інших причин або отримати додаткову інформацію, можете звернутися на гарячу лінію КП «Київпастранc» за номером: 0800-504-411 або до Департаменту транспортної інфраструктури КМДА за номером (044) 366 63 36. Кеш
Куди написати скаргу на водія маршрутки Київ?
Якщо ж водій працює в комунальному «Київпастранс», скаржитися потрібно за телефоном 044-254-65-03. Міська влада радить киянам скаржитися на «маршрутників»-порушників до «Контактного центру міста Києва», звідки звернення буде перенаправлене до Департаменту транспортної інфраструктури столиці.
Кому поскаржитися на перевізника?
Якщо ж йдеться про приватного перевізника, то можна звернутися до кол-центр мерії за телефоном 15-51. Також – на гарячу лінію департаменту транспортної інфраструктури КМДА за телефоном (044) 202-63-18.
Куди телефонувати з приводу маршруток?
а) зателефонувати за телефоном 02 зі стаціонарного телефону або 102 з мобільного телефону; б) зателефонувати до чергової частини управління ДІБДР свого регіону; в) подати звернення на сайті Державтоінспекції.