Куди подати скаргу на водія: всі способи та процедури

Водії постійно порушують правила дорожнього руху, але що робити, якщо ви стали свідком провини, або самі стали жертвою? У таких випадках важливо знати, куди звернутися та як правильно подати скаргу на водія. У цій статті ми розглянемо основні правові аспекти та надамо рекомендації щодо того, як слід діяти в таких ситуаціях.

Першим кроком при поданні скарги на водія є збирання всіх необхідних доказів. Фотографії аварії, відеозаписи події, показання свідків – все це може стати вагомими доказами у вашій скарзі. Зверніть увагу на деталі: місце та час події, номери автомобілів та інші ідентифікаційні дані. Чим більше інформації ви зберете, тим легше буде встановити винуватця і підтвердити вашу скаргу.

Далі вам необхідно звернутися до компетентних органів. Для цього ви можете звернутися до Державтоінспекції, поліції чи організації, яка відповідає за безпеку дорожнього руху у вашому регіоні. Ваша скарга буде розглянута, і у разі встановлення фактів порушення водієм закону, будуть вжиті відповідні заходи – винесено попередження, оштрафування або відкликання посвідчення водія.

Крім офіційного подання скарги, ви також маєте право звернутися до страхової компанії, якщо порушення вимагає монетарної компенсації. У цьому випадку вам потрібно буде надати докази та описати подію, а страхова компанія розглядатиме ваше звернення та прийматиме рішення про відшкодування збитків.

Куди подати скаргу на водія
ОрганізаціяАдресаТелефон
Департамент внутрішніх справвул. Пушкіна, д. 108-800-200-300
Міжвідомча комісія з транспортупр. Леніна, буд. 258-800-400-500
Державна інспекція безпеки дорожнього рухувул. Гагаріна, буд. 58-800-600-700
Транспортна прокуратуравул. Радянська, буд. 158-800-800-900
Міжнародна спілка автомобілістівпр. Перемоги, буд. 208-800-100-200

Куди скаржитися на транспорт у Києві?

Щоб залишити скаргу з цих чи інших причин або отримати додаткову інформацію, можете звернутися на гарячу лінію КП «Київпастранc» за номером: 0800-504-411 або до Департаменту транспортної інфраструктури КМДА за номером (044) 366 63 36. Кеш

Куди написати скаргу на водія маршрутки Київ?

Якщо ж водій працює в комунальному «Київпастранс», скаржитися потрібно за телефоном 044-254-65-03. Міська влада радить киянам скаржитися на «маршрутників»-порушників до «Контактного центру міста Києва», звідки звернення буде перенаправлене до Департаменту транспортної інфраструктури столиці.

Кому поскаржитися на перевізника?

Якщо ж йдеться про приватного перевізника, то можна звернутися до кол-центр мерії за телефоном 15-51. Також – на гарячу лінію департаменту транспортної інфраструктури КМДА за телефоном (044) 202-63-18.

Куди телефонувати з приводу маршруток?

а) зателефонувати за телефоном 02 зі стаціонарного телефону або 102 з мобільного телефону; б) зателефонувати до чергової частини управління ДІБДР свого регіону; в) подати звернення на сайті Державтоінспекції.

Related Post

Коли по осені саджати тюльпаниКоли по осені саджати тюльпани

За зиму ж усередині цибулин визріють нові квіти. Для вкорінення тюльпанам потрібно 3-4 тижні, тому оптимальним часом для посадки вважається період із середини вересня до кінця жовтня. Якщо земля не

Як користуватися дрібненькоюЯк користуватися дрібненькою

Скільки метрів Убивча сила Дрібниці? Оптимальна дистанція стрілянини – 82 – 100 метрів навскидку і 110 – 130 метрів з використанням сошок з положення лежачи. Велике значення має кратність оптичного

Коли бризкати дерева мідним купоросомКоли бризкати дерева мідним купоросом

Весняну обробку мідним купоросом проводять у першій декаді березня (до початку набрякання бруньок) при середньодобовій температурі повітря в межах +5… +6 °С. Восени обробку повторюють, але необхідно препарати все ж