Пневмопідвіска – це інноваційна та передова технологія, яка значно підвищує комфорт та безпеку в автомобільній індустрії. Але хто і коли вигадав цю революційну систему підвіски?
Історія пневмопідвіски починається з винаходу повітряного колеса наприкінці 19 століття. Британський інженер Джон Данлоп зробив революційні відкриття в області шин, що призвело до нових можливостей для розвитку підвіски. Незабаром після цього з'явилися перші експерименти із використанням повітряних подушок для транспортних засобів.
Великий німецький інженер і винахідник Фердинанд Порше зробив величезний внесок у розробку та вдосконалення пневматичної підвіски. 1934 року він створив прототип автомобіля "Тип 12". Він був оснащений пневматичною системою підвіски, яка дозволяла автомобілю утримувати плавну поїздку за будь-якого вантажу та на будь-якому типі дорожнього покриття.
З часом пневматична підвіска продовжувала розвиватися та вдосконалюватися. Великі автомобільні компанії, такі як Mercedes-Benz, Citroen та Land Rover, активно застосовують пневмопідвіску у своїх моделях.
Винахідник | Рік |
---|---|
Ігор Сікорський | 1923 |
Шарль-Анрі Рено | 1954 |
Ігор Германович Клепіков | 1960 |
Андрій Олексійович Антонов | 1980 |
Коли вигадали пневмопідвіску?
Але першим, хто запатентував ідею створення пневмоподушок, був американець Вільям Хамфріз. Його задум полягав у тому, щоб встановити на вісь автомобіля два пневмо елементи, довгастої форми, кожен з яких мав на кінці клапан. Було це у 1901 року.
Що таке пневмо підвіска?
Пневмопідвіска – це пристрій, що забезпечує точність просторової позиції кузова за рахунок балонів, в які закачано повітря під високим тиском. Саме стиснене повітря – основний фактор, що дозволяє зрозуміти, як працює пневмопідвіска.
Які бувають пневмопідвіски?
Існує три основні види пневмопідвіски:
- Одноконтурні. Вони встановлюються однією вісь (задню чи передню). Найчастіше цей тип використовується на вантажному транспорті.
- Двоконтурні. Встановлюються на обидві осі. …
- Чотирьохконтурні. Найдорожчі та найякісніші.