Зміст:
Як правильно працювати з домкратом?
Піднімайте машину за допомогою домкрата плавно, без різких рухів. За наявності страхуючих підпор розмістіть їх у місці, де домкрат упирається в автомобіль. Підніміть їх на необхідну висоту та заблокуйте. Опустіть домкрат, щоб авто стало на підпірки
Як правильно ставити машину на домкрат?
Домкрат необхідно кріпити точно у підготовлені місця і лише по краях кузова у місцях, позначених невеликими вирізами. Не можна домкратити машину центром кузова, щоб поміняти за один раз обидва колеса на одній стороні машини. Метал посередині м'який і може продавитися під вагою кузова.
Де знаходиться домкрат на ниві?
Домкрат від ГАЗ-24 з трохи підточеним на наждачному верстаті "дзьобом" лежить на місці штатного домкрата. Пускові силові дроти з "крокодилами" зберігаються у моторному відсіку. Провід лежать на АКБ у пакеті з товстої ПВХ плівки (упаковка від надувної іграшки).
Другий домкрат
Штатний домкрат мені дуже подобається. Його багато хто критикує за якість – погоджуся, що внутрішню гайку замінили з металу на пластик – злочин перед людством. Та й металічні деталі, що залишилися, теж не супер.
Конструктивно він ідеальний. Ті, кому непотрібно користуватися ним, просто не вміють його готувати.
Моя автомобільна кар'єра починалася з дідусяного Москвича-2140 1979 р.в., там був рейковий домкрат. Потім батьківська ВАЗ-2105, а також класичний жигулівський домкрат.Після досвіду з ними, коли в мене з'явилися вже свої автомобілі, всякі різні – я страждав від решти домкратних конструктивів і сумував за чотирма штатними піддомкратниками і відсутністю необхідності вставати перед машиною на коліна, щоб щось там підсунути саме в потрібну точку, стежити щоб воно не зіскочило, і здійснювати зворотно-поступальні рухи у незручній позиції замість звичної мені з дитинства роботи з жигулівською крутилкою.
Якщо раптом читають новачки – просте правило роботи з жигулівським рейковим домкратом – встановлювати його під кутом до автомобіля, щоб п'ята домкрата вставала приблизно слідом від колеса, тоді при підйомі домкрат, починаючи повертатися у вертикальне положення, не доходить до кузова і не ушкоджує його. Шток домкрата вставляти у піддомкратник до упору.
Покупка ниви через 20 років повернула все на свої місця. Ось воно моє, рідне! Та ще й у зручному місці під капотом, завжди під рукою у легкому доступі. Життя налагодилося.
Разом з тим, знаючи, що пластикова гайка рано чи пізно крякнеться, і крякнеться звичайно в самий невідповідний момент, придбав класичний гвинтовий домкрат УАЗів, виробництво Ульяновськ, компанія СЕД ВАД.
Варіант виконання – сталевий, полюванням на чавунний не займався, важкий він чавуній, та й ті варіанти, що мені траплялися – відлиті якось грубо, більше нагадують кустарні вироби. Якщо є любителі, які шукають саме уазочугун – можу підказати 2 місця у Пітері, де вони є.
Вантажопідйомність – 2 тонни, думаю що на Ниву – з більшим запасом. Розмістився в органайзері:
Потрібно буде лише підібрати чохол.
Так як зручніше мені користуватися штатним, УАЗівський до моменту настання своєї «зіркової години», тобто моменту, коли рідний крякнеться, буде додатковою стійкою страхування, він для цього ідеально зручний. Ну а коли рідний крекнеться – його відновлюватиму, вже зі сталевою гайкою і деяким посиленням. Можливо, пошукаю на барахолках старий нивівський Made in USSR.
За якістю виконання отриманого виробу – я задоволений, виконано все досить акуратно, чітко працює, щедро змазано. У 100 разів акуратніше виконано чавунієвих побратимів, за якими всі так ганяються.
Доповідь закінчила.