Що краще уаз 469 або уаз 3151

Який УАЗ найнадійніший?

УАЗ 2206 – автомобіль високої надійності та міцності

У чому відмінність від УАЗу 31514 чи 31512?

УАЗ-31514 – повнопривідний автомобіль підвищеної прохідності, що випускався в 1993-2003 роках паралельно з УАЗ-3151 та УАЗ-31512. Відрізняється від базової моделі наявністю металевого верху (даху) та передньої пружинної або ресорної підвіскою, «звичайними» або «редукторними» провідними мостами.

Який двигун стоїть на УАЗ 3151?

УМЗ-417 Автомобілі УАЗ-31512 та УАЗ-3151 випускаються з двигуном УМЗ-417 потужністю 90 л. з. УАЗ-3151 відрізняється від УАЗ-31512 наявністю у провідних мостах колісних редукторів (збільшений дорожній просвіт), екранованого електроустаткування та передпускового підігрівача двигуна.

Дром
Порівняння УАЗ 469 та УАЗ 3151

У чому різниця між уаз 469, УАЗ 3151, УАЗ хантер

УАЗ 3151 1988, двигун бензиновий 2.0 л. 100 л. с. повний привод, механічна коробка передач – спостереження

Брати участь в обговореннях можуть лише зареєстровані користувачі.

469:
немає вакума, на ранніх машинах підлогові педалі, сидіння та руль старого зразка, тент, ресори 9 листів.

31512:
вакум, 7 листів ресори, мости Тімкен і вояки. Бувають із пружинною підвіскою. Тент.

Хантер:
з листа ресори, жорсткий верх зі хвірткою, колеса на 16, попереду пружини та дискові гальма, м'який салон та руль, 5 ст КПП, 1 важіль роздатки, мости Спайсер, інжектор, ГУР.

Що згадавши, що не торкається двигуна.

Завантажте каталог "деталювання" все зрозумієте.

на 469 та 31512 колгоспи стояли, а Тимко з'явилися на Хантері, там внутрінею зі Спайсером

469:
немає вакума, на ранніх машинах підлогові педалі, сидіння та руль старого зразка, тент, ресори 9 листів.

31512:
вакум, 7 листів ресори, мости Тімкен і вояки. Бувають із пружинною підвіскою. Тент.

Хантер:
з листа ресори, жорсткий верх зі хвірткою, колеса на 16, попереду пружини та дискові гальма, м'який салон та руль, 5 ст КПП, 1 важіль роздатки, мости Спайсер, інжектор, ГУР.

Що згадавши, що не торкається двигуна.

Завантажте каталог "деталювання" все зрозумієте.

З цього найправильніший спосіб купівлі запчастини – приходиш до магазину зі старою. Або береш з неї код, якщо він там є і якщо цю запчастину до тебе не міняли на неправильну. Скажімо поставили радіатор меншої тепловіддачі.

Ясно!
Ну тягати запчастини до магазину немає можливості, бо УАЗик стоїть у селі, а то 120 км мінімум. Доводиться брати покладаючись на "досвід" продавців.

Можна обміряти, або покласти на листок паперу і обвести контури. Хоча скажімо помпу краще взяти із собою. Я купував поклавши стару на прилавок і то у нової китайської патрубок невеликий виявився мало не під тим кутом, міг би зачіпати ремень приводний.

А всякі сальники і підшипники можна купувати подивившись в кінці мануала які номери у них.

Це так, що варіантів виконання деталей для однієї і тієї ж машини маса! Вже стикався і неодноразово.

З цього найправильніший спосіб купівлі запчастини – приходиш до магазину зі старою. Або береш з неї код, якщо він там є і якщо цю запчастину до тебе не міняли на неправильну. Скажімо поставили радіатор меншої тепловіддачі.

Коли це на 3151 р. ставили пружини?
Питання було поставлено про 3151. Тобто немає про 31514 або 31519. 3151 це стара модель, обновлень 469. До пружин там ще ого го скільки. І що підійде, на твою, з Хантера на 3151? Дві педалі, дві колодки та ВУТ із ГТЦ? Це на твоє "все"?

Питання було поставлено "взагалі", під 3151 мало на увазі все сімейство 3151х

І потім продовжує "чи можна використовувати все це для УАЗ 3151 (мого)" не вказуючи ні року ні подробиць свого 3151.

І може ти і правий, але мій досвід показує що машина 88 р.в. куплена у 13 році це зовсім навіть не 3151, а що завгодно з усього сімейства козликів. Вісь на моєму 99 р.в. варто 421 з резонансним вихлопом – а такі на козликів не ставилися. Але він стоїть і мене чекає головний біль, коли прогорять штани, вони і так криві саморобні, але поки ще цілі.

Так, на Хантері передня підвіска – пружини!

Ось пружини я б собі поставивши.

Ну, 3151 у тебе перед очима. Відмінність УАЗ-469 – передні амортизатори задом наперед, двері без замків, вентилятор пічки не в грубці, а у правому крилі з відведенням для передпускового підігрівача. Нема Гура. Двигун – здається лише 417-й з набиванням (на 3151 ставили і 421-й, трилітровий). Карбюратор однокамерний. Зчіпний – гак (на 3151 тієї ж?). Усі кузовні залізо нормальної товщини. Містки і там і там однакові.
Хантер отримав інжекторний або дизельний двигуни, деякі пластмасські в салоні, інші мости (спайсери), п'ятиступка, більш-менш м'які сидіння, зсувні стекла, пластиковий обвіс, 16 дюймові колеса. Все це між собою в принципі взаємозамінне, але потребує деякого доопрацювання напилком. У прямому сенсі слова. Оскільки все кріплення переставлено щодо 469-го та 3151-го на 5-10 см. Наприклад, надставки дверей, санчата сидінь. Але абсолютно не критично. Ставитися у легку.

Ясно!
Я в принципі деякі доопрацювання напильником і в інших машинах робив. )
Більш рідний до мого це 469.

У чому різниця між АЗС 469, АЗС 3151, УАЗ Хантер?

Усім доброго часу.
Розкажіть мені "чайнику" у чому суттєва різниця між УАЗ 3151, УАЗ 469 та УАЗ Хантер окрім двигуна років випуску та складання? Багато розписувати не треба, то загалом.
Я знаю, що це модифікації однієї і тієї ж моделі по суті. Мене цікавить у чому суттєва різниця, що стосується запчастин для даних моделей і чи можна використовувати все це для УАЗ 3151 (мого)?
У мене правда є знайомі в магазині УАЗів, які підкажуть з натяжкою, але хочеться знати самому.

УАЗ 3151 1988, бензиновий двигун 2.0 л, 100 л. с., повний привід, механічна коробка передач – спостереження

Машини у продажу

УАЗ 3151, 2002

УАЗ 3151, 1999

УАЗ 3151, 1997

УАЗ 3151, 1986

Коментарі 33

Увійдіть або зареєструйтесь, щоб писати коментарі, ставити запитання та брати участь в обговоренні.

двигуни різні мости різні коробки різні кузовні деталі щодо лобового і кватирок і задніх дверей різні підвіска різна! моя особисто думка з усього сімейства уаза 31514 саме воно і за ціною запчастин і за прохідністю особливо радує задній відкидний борт який постійно використовується як столик дрібниця але приємно! агрегати так застаріли але легко ченими і надійні взяти карбюратор багато його бояться бензонасос вентилятор трамблер все працює механічно без всякої електрики що в польових умовах величезний плюс та й при сівшому акомуляторі або зламаному стартері завжди зможете завести з кривого стартера бойова військова машина одні тільки плюси! хантер це сучасна версія уазу козлика та потужніше та зручніше і м'якше коробка та підвіска м'якше це для тих людей, у кого є копійка в кормані для людей, що живуть поблизу міста! взагалі чим менше електрики в машині для мене тим краще! та й цей гребаний комп'ютер уазу нема до чого! одні головні болі)))

Related Post

Чим небезпечна діабетична нефропатія?Чим небезпечна діабетична нефропатія?

Діабетична нефропатія (ДН) – це специфічне ураження нирок при цукровому діабеті (ЦД), що характеризується розвитком склерозу ниркових клубочків (гломерулосклерозу), що веде до порушення функції нирок (насамперед – фільтраційної функції нирок)

Курячий послід для винограду навесніКурячий послід для винограду навесні

Курячий послід багатий на фосфор і калій, які дуже корисні для ягід винограду. Таке добриво рекомендується використовувати для молодих кущів. Жменю посліду потрібно залити 20-ма літрами води. Залишити суміш на